This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:laboratoare:08 [2022/12/07 10:12] alexandru.gradinaru |
egc:laboratoare:08 [2023/12/06 12:29] (current) anca.cristea [Iluminare Spot-light] |
||
|---|---|---|---|
| Line 109: | Line 109: | ||
| Astfel, punctul **P** se afla in conul de lumina (primeste lumina) daca conditia urmatoare este indepilita: | Astfel, punctul **P** se afla in conul de lumina (primeste lumina) daca conditia urmatoare este indepilita: | ||
| <code glsl> | <code glsl> | ||
| - | float cut_off = radians(30); | + | float cut_off = radians(30.0f); |
| float spot_light = dot(-L, light_direction); | float spot_light = dot(-L, light_direction); | ||
| if (spot_light > cos(cut_off)) | if (spot_light > cos(cut_off)) | ||
| Line 121: | Line 121: | ||
| <code glsl> | <code glsl> | ||
| - | float cut_off = radians(30); | + | float cut_off = radians(30.0f); |
| float spot_light = dot(-L, light_direction); | float spot_light = dot(-L, light_direction); | ||
| float spot_light_limit = cos(cut_off); | float spot_light_limit = cos(cut_off); | ||
| Line 251: | Line 251: | ||
| <hidden> | <hidden> | ||
| - | * Sa se adauga în scenă o nouă sursă de lumină | ||
| - Modelul de iluminare Phong, folosind 3 canale de culoare: | - Modelul de iluminare Phong, folosind 3 canale de culoare: | ||