Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:laboratoare:08 [2025/11/26 21:56]
andrei.voicu2409 [Cerinte laborator]
egc:laboratoare:08 [2025/11/26 21:57] (current)
andrei.voicu2409 [Cerinte laborator]
Line 258: Line 258:
      * Folosiți două unghiuri de referință (cut-off interior și cut-off exterior) pentru a calcula intensitatea luminii în funcție de unghiul dintre direcția spotului și fragment.      * Folosiți două unghiuri de referință (cut-off interior și cut-off exterior) pentru a calcula intensitatea luminii în funcție de unghiul dintre direcția spotului și fragment.
      * Rezultat vizual: marginea conului de lumină să fie netedă, fără treceri bruște.      * Rezultat vizual: marginea conului de lumină să fie netedă, fără treceri bruște.
- 
   - **[Bonus]** Modelul de iluminare Phong, folosind 3 canale de culoare:   - **[Bonus]** Modelul de iluminare Phong, folosind 3 canale de culoare:
   Atât în implementarea laboratorului de săptămâna trecută, cât și în implementarea laboratorului din această săptămână,​ am folosit un model simplificat. Din acest motiv, propunem ca bonus să modificați fragment shader și vertex shader astfel încât să vedeți cum se face de fapt implementarea iluminării. Astfel, va trebui sa implementați următoarele:​   Atât în implementarea laboratorului de săptămâna trecută, cât și în implementarea laboratorului din această săptămână,​ am folosit un model simplificat. Din acest motiv, propunem ca bonus să modificați fragment shader și vertex shader astfel încât să vedeți cum se face de fapt implementarea iluminării. Astfel, va trebui sa implementați următoarele:​
egc/laboratoare/08.txt · Last modified: 2025/11/26 21:57 by andrei.voicu2409
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0