This shows you the differences between two versions of the page.
egc:laboratoare:06 [2021/11/15 12:04] maria_anca.balutoiu [Cerinte laborator] |
egc:laboratoare:06 [2021/11/19 13:08] (current) victor.asavei [Cerinte laborator] |
||
---|---|---|---|
Line 113: | Line 113: | ||
* **shader_program** reprezinta ID-ul programului shader compilat pe placa video | * **shader_program** reprezinta ID-ul programului shader compilat pe placa video | ||
- | * in cadrul framework-ului de laborator ID-ul se poate obtine apeland functia ''shader->GetProgramID()'' sau direct accesand vriabila membru ''shader->program'' | + | * in cadrul framework-ului de laborator ID-ul se poate obtine apeland functia ''shader->GetProgramID()'' sau direct accesand variabila membru ''shader->program'' |
Line 202: | Line 202: | ||
* Daca ati completat corect functia, si ati completat gl_Position in vertex shader, ar trebui sa vedeti un cub pe centrul ecranului rottit 45 grade in jurul lui Y si colorat variat | * Daca ati completat corect functia, si ati completat gl_Position in vertex shader, ar trebui sa vedeti un cub pe centrul ecranului rottit 45 grade in jurul lui Y si colorat variat | ||
- Completati Vertex Shaderul | - Completati Vertex Shaderul | ||
- | - Se de clara atributele de intrare pentru ''Vertex Shader'' folosind layout location <code glsl> | + | - Se declara atributele de intrare pentru ''Vertex Shader'' folosind layout location <code glsl> |
layout(location = 0) in vec3 v_position; | layout(location = 0) in vec3 v_position; | ||
// same for the rest of the attributes ( check Lab6.cpp CreateMesh() ); | // same for the rest of the attributes ( check Lab6.cpp CreateMesh() ); |