This shows you the differences between two versions of the page.
egc:laboratoare:02 [2023/10/06 21:06] robert.caragicu Reparat greșeală de tipar |
egc:laboratoare:02 [2023/10/18 19:11] (current) mihnea.mitrache [Face Culling] |
||
---|---|---|---|
Line 90: | Line 90: | ||
glCullFace(GL_BACK); | glCullFace(GL_BACK); | ||
</code> | </code> | ||
+ | |||
+ | <note> În concluzie, atunci când ne propunem să definim geometria unui | ||
+ | obiect este foarte importantă ordinea specificării indicilor. | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | <note tip> Pentru o definire corectă se pot urma pașii: | ||
+ | - Ne fixăm privirea pe o anumită axa. | ||
+ | - Identificăm fețele vizibile și cele nevizibile. | ||
+ | - Triunghiurile care alcătuiesc fețele vizibile se specifică în ordine trigonometrică iar cele nevizibile în ordinea inversă. | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | {{ :egc:laboratoare:lab02:cull_face.png?750 |}} | ||
+ | |||
+ | <note warning>Dacă vă întrebați de ce după ce ați activat CULL_FACE obiectele voastre nu arată | ||
+ | corect, cel mai probabil ați fost inconsecvenți în ceea ce privește ordinea de specificare a | ||
+ | indicilor. | ||
+ | </note> | ||
===== Meshe ===== | ===== Meshe ===== |