This shows you the differences between two versions of the page.
egc:laboratoare:01 [2023/10/09 10:06] andrei.lambru [Laboratorul 1] |
egc:laboratoare:01 [2024/10/06 15:43] (current) silviu.stancioiu00 [Laboratorul 1] |
||
---|---|---|---|
Line 290: | Line 290: | ||
// implementeaza operatia de clear | // implementeaza operatia de clear | ||
- | void glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT); | + | void glClear(GLbitfield mask); |
</code> | </code> | ||
Line 316: | Line 316: | ||
- Descărcați framework-ul, compilați și rulați proiectul | - Descărcați framework-ul, compilați și rulați proiectul | ||
- | * Trebuie să deschideți proiectul GFXFramework.sln (din folderul de __/build__) în Visual Studio 2019 | + | * Trebuie să deschideți proiectul GFXFramework.sln (din folderul de __/build__) în Visual Studio 2022 |
- Încărcați un alt model 3D și randați-l în scenă la o poziție diferită față de cele 2 cuburi | - Încărcați un alt model 3D și randați-l în scenă la o poziție diferită față de cele 2 cuburi | ||
* __/assets/models__ conține o serie de modele 3D ce pot fi încărcate | * __/assets/models__ conține o serie de modele 3D ce pot fi încărcate | ||
Line 334: | Line 334: | ||
* 4.1 Unul dintre cele 3 forme prin care se cicleaza sa fie format din doua modele 3d, de exemplu teapot care sta pe box. | * 4.1 Unul dintre cele 3 forme prin care se cicleaza sa fie format din doua modele 3d, de exemplu teapot care sta pe box. | ||
* 5.1 Sa se aplice deplasarea pe obiectul prin care se cicleaza | * 5.1 Sa se aplice deplasarea pe obiectul prin care se cicleaza | ||
- | * 5.2 Suplimentar, la apasarea tastelor Z si X sa se schimbe scala obiectului, continuu, cu window->KeyHold(). | + | * 5.2 Suplimentar, la apasarea tastelor Z si X sa se schimbe scara obiectului, continuu, cu window->KeyHold(). |
Bonusuri posibile: | Bonusuri posibile: |