This shows you the differences between two versions of the page.
egc:laboratoare:01 [2023/10/09 10:05] andrei.lambru [Laboratorul 1] |
egc:laboratoare:01 [2023/10/09 10:07] (current) andrei.lambru [Laboratorul 1] |
||
---|---|---|---|
Line 331: | Line 331: | ||
Cerinte alternative: | Cerinte alternative: | ||
* 3.1 La apăsarea unei taste să se faca toggle intre utilizarea apelului glClear si neutilizarea lui, sa vada rezultatul care apare cand nu se sterge ecranul. | * 3.1 La apăsarea unei taste să se faca toggle intre utilizarea apelului glClear si neutilizarea lui, sa vada rezultatul care apare cand nu se sterge ecranul. | ||
- | * 3.2 La apasarea a 3 taste diferite sa schimbe culoarea de ștergere a ecranului. Fiecare tasta schimba alta culoare: tasta 1 -> rosu, tasta 2 -> galbel si tasta 3 -> cyan. In felul acesta se obisnuiesc putin si cu modelul de culoare. | + | * 3.2 La apasarea a 3 taste diferite sa schimbe culoarea de ștergere a ecranului. Fiecare tasta schimba explicit o anumita culoare: tasta 1 -> rosu, tasta 2 -> galbel si tasta 3 -> cyan. In felul acesta se obisnuiesc putin si cu modelul de culoare. |
* 4.1 Unul dintre cele 3 forme prin care se cicleaza sa fie format din doua modele 3d, de exemplu teapot care sta pe box. | * 4.1 Unul dintre cele 3 forme prin care se cicleaza sa fie format din doua modele 3d, de exemplu teapot care sta pe box. | ||
* 5.1 Sa se aplice deplasarea pe obiectul prin care se cicleaza | * 5.1 Sa se aplice deplasarea pe obiectul prin care se cicleaza | ||
- | * 5.2 Suplimentar, la apasarea tastelor Z si X sa se schimbe scala obiectului, continuu, cu window->KeyHold(). | + | * 5.2 Suplimentar, la apasarea tastelor Z si X sa se schimbe scara obiectului, continuu, cu window->KeyHold(). |
Bonusuri posibile: | Bonusuri posibile: |