Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

ac-is:lab:lab11 [2021/09/20 18:36]
127.0.0.1 external edit
ac-is:lab:lab11 [2023/01/15 20:02] (current)
alexandru.predescu [Etapele rezolvării unei astfel de probleme]
Line 1: Line 1:
-= Laboratorul 11 - Probleme examen =+====== Laboratorul 11 - Probleme examen ​====== 
 + 
 + 
 +===== Exemplu de exercițiu pentru examen =====
  
-**Exemplu de exercițiu pentru examen** 
  
 Completați setul de instrucțiuni al calculatorului didactic prin adăugarea următoarelor instrucțiuni de operare pe șiruri: Completați setul de instrucțiuni al calculatorului didactic prin adăugarea următoarelor instrucțiuni de operare pe șiruri:
Line 10: Line 12:
   * **STOS**: transferă conținutul registrului //ACC// în //len// cuvinte, începând de la adresa referențiată de //DI//. După execuția instrucțiunii,​ //DI// va avea valoarea //​DI//​+//​len//​.   * **STOS**: transferă conținutul registrului //ACC// în //len// cuvinte, începând de la adresa referențiată de //DI//. După execuția instrucțiunii,​ //DI// va avea valoarea //​DI//​+//​len//​.
  
-Legenda:+== Legenda: ​==
   * //ACC// este registrul RA   * //ACC// este registrul RA
   * //len// este registrul RC   * //len// este registrul RC
Line 16: Line 18:
   * //DI// este registrul BA   * //DI// este registrul BA
  
-**Etapele rezolvării unei astfel de probleme**+ 
 +==== Etapele rezolvării unei astfel de probleme ​==== 
 + 
   - Codificarea instrucțiunilor   - Codificarea instrucțiunilor
   - Modificarea diagramei de stări-tranziții care descrie funcționarea calculatorului didactic   - Modificarea diagramei de stări-tranziții care descrie funcționarea calculatorului didactic
   - Descrierea comportamentală și/sau structurală a părții nou-adăugate calculatorului didactic (folosind un HDL precum Verilog, AHPL, VHDL etc.)   - Descrierea comportamentală și/sau structurală a părții nou-adăugate calculatorului didactic (folosind un HDL precum Verilog, AHPL, VHDL etc.)
  
-Aceste etape sunt parcurse în fișierul {{:​lab:​lab11:​lab11.pdf|de aici}}. Încercați să oferiți o rezolvare problemei enunțate mai sus, apoi să vă verificați soluția pe baza detaliilor din fișier.+Aceste etape sunt parcurse în fișierul {{:ac-is:​lab:​lab11:​lab11.pdf|de aici}}. Încercați să oferiți o rezolvare problemei enunțate mai sus, apoi să vă verificați soluția pe baza detaliilor din fișier. 
 + 
 + 
 +==== Erată ====
  
-==Erată== 
  
   * în schema de la pagina 2, pentru instrucțiunea SCAS ramurile condiției ZF trebuie sa fie: 0 - trecere la următorul element al șirului, 1 - trecere la următoarea instrucțiune.   * în schema de la pagina 2, pentru instrucțiunea SCAS ramurile condiției ZF trebuie sa fie: 0 - trecere la următorul element al șirului, 1 - trecere la următoarea instrucțiune.
   * instrucțiunile de salt condiționat de la liniile: 4, 4.1, 91, 92, 94, 106, 112, 114, 116, 124, 126 trebuie să conțină operatorul de salt: ->.   * instrucțiunile de salt condiționat de la liniile: 4, 4.1, 91, 92, 94, 106, 112, 114, 116, 124, 126 trebuie să conțină operatorul de salt: ->.
-== Resurse ==+ 
 + 
 +===== Resurse ===== 
  
   * <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="​http://​www.csit-sun.pub.ro/​courses/​cn1CB/​CN%20I_Anexa_5_APL_AHPL.pdf">​Limbajul de programare AHPL</​a></​html>​   * <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="​http://​www.csit-sun.pub.ro/​courses/​cn1CB/​CN%20I_Anexa_5_APL_AHPL.pdf">​Limbajul de programare AHPL</​a></​html>​
  
  
-<ifauth @user>+<ifauth @ac-is>
 ---- ----
-  * [[:​internal:​prep|Ghid asistent]]+  * [[ac-is:internal:guidelines|Ghid asistent]]
 </​ifauth>​ </​ifauth>​
 +
ac-is/lab/lab11.1632152205.txt.gz · Last modified: 2021/09/27 17:14 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0