= Ghid laborator 0 - Recapitulare =
Categoriile nu sunt fixe. Adăugați.
Amintiți de ghidului studentului, cu un mic accent pe prerequisites; prereq poate fi la sfârșitul laboratorului, ca o amintire ca au făcut deja chestiile alea la alte materii și poate ar fi o idee să-și reamintească noțiunile pt. ca nu le-au învățat chiar degeaba)
Amintiți de office hours
Motivări din spatele conținutului
Exercițiul cu semaforul e descris ambiguu in mod voit. Ideea este sa se adapteze si la enunțuri formulate prost/ambiguu/incomplet ca asa e real life. Să se obișnuiască să gândească un pic care e problema de fapt, să pună întrebări după aceea etc. Nu exista checker care să le zică ce e bine. Pot exista mai multe intrepretări, unele bune, altele proaste, și numai dacă pun întrebări pot găsi o rezolvare. E ok dacă nu se urmează exact rezolvarea din laborator. Aia e data doar ca o posibilă interpretare a enunțului, pentru când poate citesc acasă.