Lab 01

  • Obiectiv: sa va cunoasteti cu studentii si sa verificati ca aveti tot ce va trebuie pentru lab
  • Stabilit componenta echipei, verificat ca este jumatate din grupa
  • Creat proiect pe WebStandup si invitat membrii echipei (in care ei or sa isi completeze formularul de weekly scrum din fiecare lab, ca sa primeasca primele 2p pe activitate)
  • Verificat daca sunt intrebari legate de logistica
  • Format echipe de 3 studenti care sa rezolve, in echipa, Tutorialul 1.1. ResizableArray
  • Discutat despre Instrumente colaborative, prezentati avantaje si dezavantaje si lasati-i pe ei sa aleaga

Lab 02

  • Obiectiv: sa experimenteze cu instrumente colaborative si cu clase, supraincarcare etc.
  • Pot lucra in echipe de trei la o problema de genul:
    • scrieti un program care sa implementeze un ResizableArray de Point2D, oferind prin suprascreiere operatii asupra Point2D precum scrierea si citirea («, »), operatii aritmetice, oglindirea fata de 0 (operator- unar) etc.
    • ideea este ca fiecare sa lucreze la o bucata din program si sa foloseasca instrumentele colaborative preferate de echipa
  • Nu uitati sa verificati componenta echipei si sa mediati eventuale cazuri exceptionale

Lab 03

  • Obiectiv: clarificarea enuntului de la Proiectul 1 si templates
  • Clarificarea enuntului se va face ca si cum suntem reprezentanti ai clientului, referindu-ne strict la requirements, nu si la solution design
  • Pentru templates aveti la dispozitie Tutorialul 3.1, dar si orice considerati util pentru semigrupa voastra ca sa poata invata templates

Lab 04

  • Obiectiv: definitivare alocare taskuri in echipa si exersare lista, stiva, coada, dictionar
  • In cazul in care si-au clarificat deja taskurile in cadrul echipei, aveti la dispozitie pe ocw o serie de articole si tutoriale din care va puteti inspira pentru a ii ajuta sa exerseze folosirea de lista, stiva, coada, dictionar din STL.

Lab 05

  • Obiectiv: lucrul la proiect
  • Studentii ar trebui sa fie in etapa in care:
    • le este clar conceptual (mai mult sau mai putin eficient) ce au de facut pentru proiect
    • inca experimenteaza dezvoltarea de cod pentru structurile de date studiate
  • Este important ca studentii sa stie de existenta tutorialelor si sa le vada ca niste puncte de referinta
  • Este important sa treceti notele in catalogul privat dupa fiecare laborator

Lab 06

  • Obiectiv: lucrul la proiect
  • Studentii ar trebui sa fie in etapa in care:
    • deja au implementate corect structurile de date si o parte din cerinte
    • lucreaza la finalizarea tuturor cerintelor si la imbunatatirea performantei

Lab 07

  • Obiectiv: sa ii ajutati pe studenti sa se pregateasca pentru pitch
  • prezentare: despre o tema legata de programare, relativ usor de inteles, eventual aceeasi tematica pe care o au ei de prezentat (lucru in echipa, challenges etc) dar pe un proiect la care ati luat voi parte
  • dry run: sa treceti o data prin demo cu ei, sau prin functionalitatile pe care le au implementate acum
  • sesiune de intrebari gen “cum ai implementat….?” sau “de ce ai ales functia asta de hash?” etc

Lab 08

  • Obiectiv: clarificarea enuntului de la Proiectul 2 si eventuale intrebari de la Checkpoint
  • Clarificarea enuntului se va face ca si cum suntem reprezentanti ai clientului, referindu-ne strict la requirements, nu si la solution design
  • Este posibil sa vrea sa intrebe lucruri care tin de rezolvarea Checkpointului. O sa discut oricum pe larg cu ei despre asta saptamana viitoare, dar va rog sa le raspundeti pe cat posibil.

Lab 09

  • Taskuri proiect 2

Lab 10

  • Dezvoltare proiect 2

Lab 11

  • Dezvoltare proiect 2

Lab 12

  • Pregatire pitch proiect 2
sd-ca/recomandari.txt · Last modified: 2016/04/13 22:22 by alexandru.olteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0