This is an old revision of the document!
Articol 02 - Noțiuni de C++
Obiective
În urma parcurgerii acestui laborator studentul va:
înțelege conceptul de template
înțelege conceptul de referințe din C++
înțelege conceptul de read-only introdus prin identificatorul const
[3p] Simple use of const
[0.5p] Creati un pointer variabil la o variabila de tip intreg constanta (in 2 moduri).
[0.5p] Creati un pointer constant la o variabila de tip intreg non-constanta.
[0.5p] Creati un pointer constant la o variabila de tip intreg constanta.
[1.5p] Initializati pointerul si variabila referita pentru fiecare caz. Explicati si rezolvati erorile de compilare.
[5p] Clasa MappingEntry - conține 2 membri de tipuri potențial diferite și realizează, din punct de vedere conceptual, asocierea între două valori (una se numește cheie, iar cealaltă valoare).
[2p] Implementați și folosiți utilizând template-uri clasa MappingEntry de mai sus adăugând constructor și destructor.
[2p] Alocați o instanță de tip MappingEntry local și dinamic (utilizând new / delete).
[1p] Arătați funcționalitatea prin adăugarea de cod în fișierul main.cpp. Rezolvați, dacă e cazul, toate erorile/leak-urile depistate de Valgrind.
Bibliografie