This shows you the differences between two versions of the page.
sd-ca:articole:tutorial-02-1 [2016/02/28 21:50] darius.neatu [Adaugarea de constructori] |
sd-ca:articole:tutorial-02-1 [2016/03/03 01:02] (current) andrei.vasiliu2211 [Obiective] |
||
---|---|---|---|
Line 8: | Line 8: | ||
* să construim class Point2D, cu doi membri de tip double astfel încât să poată memora cele două coordonate | * să construim class Point2D, cu doi membri de tip double astfel încât să poată memora cele două coordonate | ||
* să adaugam lui class Point2D o metode de tip SETTER/GETTER pentru a putea accesa/modifica coordonatele unui punct | * să adaugam lui class Point2D o metode de tip SETTER/GETTER pentru a putea accesa/modifica coordonatele unui punct | ||
- | * să adaugam si alte functionalitati lui class Point2D, precum posibilitatea calculării distanței dintre două punct | + | * să adaugam si alte functionalitati lui class Point2D, precum posibilitatea calculării distanței dintre două puncte |
* să testam class Point2D printr-un cod simplu care arată cum creează elemente de tip Point2D și cum se calculează distanța dintre două puncte | * să testam class Point2D printr-un cod simplu care arată cum creează elemente de tip Point2D și cum se calculează distanța dintre două puncte | ||
* să exemplificăm conceptul de rule of three | * să exemplificăm conceptul de rule of three | ||
Line 156: | Line 156: | ||
// Operator de atribuire | // Operator de atribuire | ||
- | Point2D& operator=(Point2D& p) { | + | Point2D& operator=(const Point2D& p) { |
this->x = p.x; | this->x = p.x; | ||
this->y = p.y; | this->y = p.y; |