Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pa:test_practic [2025/04/29 21:43]
radu.nichita
pa:test_practic [2025/05/05 15:16] (current)
radu.nichita
Line 10: Line 10:
 Exemplu: Exemplu:
 <code c> <code c>
-// NEAȚU Darius-Florentin, ​315CA +// NEAȚU Darius-Florentin, ​3XXCA 
-#include <stdio.h>+#include <iostream>
 ... ...
 </​code>​ </​code>​
Line 29: Line 29:
 === Reguli de evaluare și notare ===  === Reguli de evaluare și notare === 
  
-1. O sursă care reprezintă soluția unei probleme din cadrul testului practic ​și care nu compilează nu se punctează.+1. Toate problemele presupun implementarea ​ unui program complet (citire, rezolvare, afișare, funcție main). Limbaje permise: C, C++, Java.
  
-2. O sursă care compilează, se va puncta cu valoarea punctelor pe care soluția ​respectivă le obține pe teste (punctele sunt acordate automat de evaluator).+2. O sursă care reprezintă soluția ​unei probleme din cadrul testului practic și care nu compilează nu se punctează.
  
-3. Se poate anula ulterior punctajul pe o problemă în caz că rezolvarea nu respectă restricțiile impuse în enunț sau în regulament.+3. O sursă care compilează, se va puncta cu valoarea punctelor pe care soluția respectivă le obține pe teste (punctele sunt acordate automat de evaluator).
  
-4. Pentru nota 10 pe un test practic, este necesară obținerea a 200 de puncte din cele 200 maxim posibile. Nu se acordă punctaj bonus. O problemă ​este punctată cu maximum 100 de puncte.+4. Se poate anula ulterior punctajul ​pe problemă ​în caz că rezolvarea nu respectă restricțiile impuse în enunț sau în regulament.
  
-5. Orice tentativă de fraudă va aduce un punctaj nul pe parcurs la materia Proiectarea Algoritmilor.+5. Pentru nota 10 pe un test practic, este necesară obținerea a 200 de puncte din cele 200 maxim posibile. Nu se acordă punctaj bonus. O problemă este punctată cu maximum 100 de puncte. 
 + 
 +6. Orice tentativă de fraudă va aduce un punctaj nul pe parcurs la materia Proiectarea Algoritmilor.
  
 === Desfășurare test ===  === Desfășurare test === 
Line 52: Line 54:
 **ATENTIE** Platforma **NU** va verifica automat informațiile de mai sus; este responsabilitatea voastră să verificați atent că datele introduse sunt corecte înainte de a începe testul. Nerespectarea datelor de logare pe platformă va atrage un punctaj nul pe testul practic. **ATENTIE** Platforma **NU** va verifica automat informațiile de mai sus; este responsabilitatea voastră să verificați atent că datele introduse sunt corecte înainte de a începe testul. Nerespectarea datelor de logare pe platformă va atrage un punctaj nul pe testul practic.
  
-Testul practic va conține două probleme - 1 problema ​ușoară și o problema ​medie. Problemele se vor baza pe urmatoarele capitole studiate în cadrul cursului de PA:+Testul practic va conține două probleme - o problemă ​ușoară și o problemă ​medie. Problemele se vor baza pe urmatoarele capitole studiate în cadrul cursului de PA:
  
     * Divide et Impera (laborator 1)     * Divide et Impera (laborator 1)
Line 68: Line 70:
  
 **ATENTIE** Rezolvarea se face exclusiv in browserul Google Chrome, folosind o singură fereastră. După startul testului, este interzisă părăsirea/​minimizarea tabului sau a ferestrei în care s-a pornit testul. Este interzisă scrierea codului în alte aplicații/​ferestre. Platforma va monitoriza orice ieșire din tab-ul de HR, precum și fiecare caracter introdus în editorul de cod. Tot codul introdus trebuie să aparțină studentului evaluat, fără a folosi surse de inspirație sau ajutor. Testul practic valorează 1.5 puncte din nota finală. **ATENTIE** Rezolvarea se face exclusiv in browserul Google Chrome, folosind o singură fereastră. După startul testului, este interzisă părăsirea/​minimizarea tabului sau a ferestrei în care s-a pornit testul. Este interzisă scrierea codului în alte aplicații/​ferestre. Platforma va monitoriza orice ieșire din tab-ul de HR, precum și fiecare caracter introdus în editorul de cod. Tot codul introdus trebuie să aparțină studentului evaluat, fără a folosi surse de inspirație sau ajutor. Testul practic valorează 1.5 puncte din nota finală.
 +
 +**ATENȚIE**:​ Testul durează 1h 40 min. Pentru a asigura tuturor semigrupelor acces facil in sală, vă rugăm să vă prezentați in față sălii cu cel puțin 5 minute înainte de ora de start a laboratorului (7:55, 9:55, 11:55, etc). Accesul in sală este permis cel târziu până la și 5 minute.
  
  
Line 96: Line 100:
   * [[http://​www.hackerrank.com/​test-practic-2022-06318/​challenges/​ | 2022 - varianta 1]]  ​   * [[http://​www.hackerrank.com/​test-practic-2022-06318/​challenges/​ | 2022 - varianta 1]]  ​
   * [[https://​www.hackerrank.com/​test-practic-recuperare-2022-90528/​challenges | 2022 - varianta 2]]   * [[https://​www.hackerrank.com/​test-practic-recuperare-2022-90528/​challenges | 2022 - varianta 2]]
-  * [[http://​hr.gs/​practice-pa-2020-unofficial | 2020 - varianta 1]] (daca link-ul nu mai merge, trimiteti e-mail catre neatudarius@gmail.com). 
   * [[https://​www.hackerrank.com/​contests/​test-practic-pa-2019-64563/​challenges/​ | 2019 - varianta 1]]   * [[https://​www.hackerrank.com/​contests/​test-practic-pa-2019-64563/​challenges/​ | 2019 - varianta 1]]
   * [[https://​www.hackerrank.com/​contests/​test-practic-pa-2019-53266/​challenges/​ | 2019 - varianta 2]]   * [[https://​www.hackerrank.com/​contests/​test-practic-pa-2019-53266/​challenges/​ | 2019 - varianta 2]]
Line 109: Line 112:
   * [[http://​www.infoarena.ro/​runda/​test_practic_pa_1 | 2015 - varianta 1]]   * [[http://​www.infoarena.ro/​runda/​test_practic_pa_1 | 2015 - varianta 1]]
   * [[http://​www.infoarena.ro/​runda/​test_practic_pa_2 | 2015 - varianta 2]]   * [[http://​www.infoarena.ro/​runda/​test_practic_pa_2 | 2015 - varianta 2]]
- == 
  
pa/test_practic.1745952195.txt.gz · Last modified: 2025/04/29 21:43 by radu.nichita
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0