Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pa:reguli-generale-tron [2013/04/09 11:05]
valentin.dobrota
pa:reguli-generale-tron [2013/04/19 23:15] (current)
traian.rebedea [Introducere]
Line 1: Line 1:
-Regulile oficiale în limba engleză sunt preluate de pe [[https://​www.hackerrank.com/​bucharest-tron/​challenges/​tron-many|pagina concursului de pe HackerRank]].+====== Descriere joc Tron Many ======
  
-În plus, limitele uzuale de timp pentru fiecare mutare de pe HackerRank sunt descrise [[https://​www.hackerrank.com/​environment|aici]]. Dacă acestea vor fi schimbate, acest lucru va fi specificat în această pagină.+===== Introducere =====
  
-====== Descriere joc Tron Many ======+Regulile oficiale în limba engleză sunt disponibile pe [[https://​www.hackerrank.com/​contests/​bucharest-tron/​challenges/​tron-many|pagina concursului de pe HackerRank]]. Aceasta este o traducere a acestor reguli în limba română, împreună cu câteva observații utile. 
 + 
 +În plus, limitele uzuale de timp pentru fiecare mutare de pe HackerRank sunt descrise [[https://​www.hackerrank.com/​environment|aici]]. Dacă acestea vor fi schimbate, acest lucru va fi specificat în această pagină. 
 +===== Obiectiv ​=====
  
 Tron este un joc între doi jucători având la bază cunoscutul film Tron. Obiectivul jocului este să limitezi mişcările adversarului folosind zidul lăsat în urmă de motocicleta proprie. Tron este un joc între doi jucători având la bază cunoscutul film Tron. Obiectivul jocului este să limitezi mişcările adversarului folosind zidul lăsat în urmă de motocicleta proprie.
  
-Format de intrare+===== Format de intrare ​=====
  
 Jocul are loc pe o grilă cu m rânduri şi n coloane. Colţul din stânga sus este notat (0,0), iar colţul din dreapta jos este notat (m-1,n-1). Grila este indexată ca (rând,​coloana). În afara zidurilor lăsate în urmă de motocicletele jucătorilor,​ mai există ziduri plasate precum în figură: Jocul are loc pe o grilă cu m rânduri şi n coloane. Colţul din stânga sus este notat (0,0), iar colţul din dreapta jos este notat (m-1,n-1). Grila este indexată ca (rând,​coloana). În afara zidurilor lăsate în urmă de motocicletele jucătorilor,​ mai există ziduri plasate precum în figură:
Line 32: Line 35:
 Prima linie a inputului conţine un caracter reprezentând jucătorul curent, cel pe care botul uploadat trebuie să-l comande. A doua linie este formată din patru numere naturale separate prin spaţiu care reprezintă poziţia curentă a motocicletei jucătorului 1 şi, respectiv, a jucătorului 2. Prima linie a inputului conţine un caracter reprezentând jucătorul curent, cel pe care botul uploadat trebuie să-l comande. A doua linie este formată din patru numere naturale separate prin spaţiu care reprezintă poziţia curentă a motocicletei jucătorului 1 şi, respectiv, a jucătorului 2.
  
- A treia linie conţine 2 numere naturale separate prin spaţiu ce reprezintă numărul de linii (m) şi numărul de coloane a hărţii (n). Urmează m rânduri a n caractere care formează harta. Un zid este reprezentat de # (valoare ascii: 114), un spaţiu liber este reprezentat de - (valoare ascii: 45). Zidul lăsat în urmă de motocicletele jucătorilor este reprezentat de caracterele asociate (r sau g).+A treia linie conţine 2 numere naturale separate prin spaţiu ce reprezintă numărul de linii (m) şi numărul de coloane a hărţii (n). Urmează m rânduri a n caractere care formează harta. Un zid este reprezentat de # (valoare ascii: 114), un spaţiu liber este reprezentat de - (valoare ascii: 45). Zidul lăsat în urmă de motocicletele jucătorilor este reprezentat de caracterele asociate (r sau g).
  
-Format de ieşire+===== Format de ieşire ​=====
  
 Jucătorii trebuie să tipărească la ieşirea standard una din următoarele şiruri de caractere fără ghilimele: “LEFT”, “RIGHT”,​ “UP”, “DOWN”. Jucătorii trebuie să tipărească la ieşirea standard una din următoarele şiruri de caractere fără ghilimele: “LEFT”, “RIGHT”,​ “UP”, “DOWN”.
Line 69: Line 72:
  
 Harta arată astfel acum: Harta arată astfel acum:
- 
  
 <​code>​ <​code>​
Line 92: Line 94:
  
 Jocul este simultan. Ambii jucătorii primesc aceeaşi stare a hărţii. Daca ambii jucători mişcă in aceeaşi celulă intr-un tur sau amândoi se lovesc de zid, jocul este considerat remiză. Jocul este simultan. Ambii jucătorii primesc aceeaşi stare a hărţii. Daca ambii jucători mişcă in aceeaşi celulă intr-un tur sau amândoi se lovesc de zid, jocul este considerat remiză.
 +
 ====== Alte informații ====== ====== Alte informații ======
  
   - In cazul în care butonul "​play"​ al unui meci nu funcţionează,​ puteţi încerca deschiderea lui într-o fereastră separată prin apăsarea butonului "​showgame"​ reprezentat ca un link in partea de sus-dreapta a panoului.   - In cazul în care butonul "​play"​ al unui meci nu funcţionează,​ puteţi încerca deschiderea lui într-o fereastră separată prin apăsarea butonului "​showgame"​ reprezentat ca un link in partea de sus-dreapta a panoului.
   - Limitele de timp pentru diversele limbaje de programare: https://​www.hackerrank.com/​environment   - Limitele de timp pentru diversele limbaje de programare: https://​www.hackerrank.com/​environment
 +  - Pentru primele doua etape (etapa 1 și etapa 2) nu aveți voie sa folosiți fișiere externe. Pentru etapele următoare, inclusiv pentru concursul final aveți voie să scrieți maxim 5MB în fișierele ce pot fi salvate pe serverul HackerRank.
 +  - Daca aveți probleme cu submisiile, puteți să întrebați și un admin de pe HackerRank. Ei sunt online pe IRC cam tot timpul. Mai jos parerea unui coleg "S-a rezolvat problema pana la urma. Am vorbit pe IRC cu un admin si mi-au rezolvat problema repede. Foarte binevoitori adminii. Recomand ca pe viitor daca aveti probleme, sa intrati pe **IRC**, **freenode**,​ channel **#​hackerrank**" ​
pa/reguli-generale-tron.1365494715.txt.gz · Last modified: 2013/04/09 11:05 by valentin.dobrota
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0