This shows you the differences between two versions of the page.
pa:regulament-proiect-2018 [2018/04/14 15:43] radu.iacob [Etapa 2] |
pa:regulament-proiect-2018 [2018/05/25 22:06] (current) radu.iacob [Etapa 4 - Marea finală] |
||
---|---|---|---|
Line 35: | Line 35: | ||
**Atenție! Deadline-urile la proiect sunt hard , deci nu se permit întârzieri. Dacă s-a ratat deadline-ul la o etapă, se poate lucra în continuare pentru celelalte etape, dar punctajul se va pierde pentru respectiva etapă. | **Atenție! Deadline-urile la proiect sunt hard , deci nu se permit întârzieri. Dacă s-a ratat deadline-ul la o etapă, se poate lucra în continuare pentru celelalte etape, dar punctajul se va pierde pentru respectiva etapă. | ||
** | ** | ||
+ | |||
+ | ===== HaliteWeekly ===== | ||
+ | |||
+ | Pentru a vă încuraja să lucrați din timp, vom organiza săptămânal o competiție între boții voștrii. | ||
+ | Mai multe detalii [[pa:halite-ii-weekly|aici]]. | ||
+ | |||
===== Etapa 0 ===== | ===== Etapa 0 ===== | ||
Line 129: | Line 135: | ||
===== Etapa 3 ===== | ===== Etapa 3 ===== | ||
- | Pentru această etapă veți investiga tactici avansate de ofensivă/defensivă împotriva unor boți inteligenți. | + | Etapa 3 va avea ca tinta jocurile cu 4 oponenti. La aceasta etapa veti avea de luptat impotriva StarMan (botul de la etapa 2) si Hunter, un bot care implementeaza o simpla tactica de harass a adversarului. Obiectul vostru este sa va clasati cat mai sus in aceste 8 meciuri. |
+ | |||
+ | Punctajul maxim pentru aceasta etapa este obtinut daca media clasarilor voastre este minim 2. | ||
+ | |||
+ | **Hint-uri: ** | ||
+ | * Hartile de 4p sunt simetrice doar pe jumate. Asta inseamna ca exista posibilitatea sa va aflati intr-o pozitie inferioara fata de cea a oponentilor vostrii. Folositi cele 60 de secunde de la inceptului meciului pentru a balansa acest lucru. | ||
+ | * Incercati sa va concentrati pe un sigur adversar, nu sa va luptati cu toata harta. Tinteti cont de acest lucru cand alegeti planetele pe care le colonizati. | ||
+ | * In unele cazuri, sa fugi de o lupta, sa abandonezi o planeta sau sa te ascunzi atunci cand nu mai ai sanse sa castigi te pot ajuta pentru a obtine o pozitie mai buna la final. | ||
+ | |||
+ | **Configuratie jocuri:** | ||
+ | |||
+ | | Lungime hartă | Înălțime hartă | Seed | Bot 1 | Bot 2 | Bot 3 | Bot 4 | | ||
+ | | 240 | 160 | 1524207778 | player | StarMan | Hunter | Hunter | | ||
+ | | 240 | 160 | 1819638632 | player | StarMan | Hunter | Hunter | | ||
+ | | 240 | 160 | 2082471630 | player | Hunter | Hunter | Hunter | | ||
+ | | 240 | 160 | 2188098588 | player | Hunter | Hunter | Hunter | | ||
+ | | 360 | 240 | 2248216053 | player | Hunter | Hunter | Hunter | | ||
+ | | 360 | 240 | 2426580831 | StarMan | Hunter | Hunter | player | | ||
+ | | 360 | 240 | 2592047464 | StarMan | player | Hunter | Hunter | | ||
+ | | 360 | 240 | 2854128559 | Hunter | Hunter | player | Hunter | | ||
+ | |||
+ | Scriptul pe care il vom folosi pentru evaluare se găsește la adresa: [[https://gitlab.cs.pub.ro/pa-assignments/halite-II-resources/repository/archive.zip?ref=master|resources.zip]] | ||
Această etapă va dura 4 săptămâni. Punctajul alocat acestei etape este de **0.4 puncte**. | Această etapă va dura 4 săptămâni. Punctajul alocat acestei etape este de **0.4 puncte**. | ||
- | Deadline-ul acestei etape este **duminică, 13 mai 2018, ora 23:55**. | + | Deadline-ul acestei etape este **vineri, 18 mai 2018, ora 23:55**. |
===== Etapa 4 - Marea finală ===== | ===== Etapa 4 - Marea finală ===== | ||
În ultima etapă vom organiza un concurs live la care vor participa toate echipele. Concursul se va organiza mai întai pe serii, iar câstigătorii (top 3) vor concura apoi separat pentru a stabili cea mai bună echipă din an. | În ultima etapă vom organiza un concurs live la care vor participa toate echipele. Concursul se va organiza mai întai pe serii, iar câstigătorii (top 3) vor concura apoi separat pentru a stabili cea mai bună echipă din an. | ||
+ | |||
+ | Pentru a participa la finala trebuie doar sa incarcati o arhiva cu solutia voastra, numita "finala.zip", in repo-ul folosit de voi. Toti botii incarcati astfel vor concura intr-un clasament temporar, disponibil [[https://pafinala2018.github.io/|aici]]. (refresh la ~10 min.) | ||
+ | |||
+ | Termenul limita pana la care puteti modifica arhiva este **miercuri, 23 mai, ora 23:59**. | ||
Punctajul aferent acestei etape este de 0.6 puncte și se va acorda dupa următorul algoritm: | Punctajul aferent acestei etape este de 0.6 puncte și se va acorda dupa următorul algoritm: | ||
Line 148: | Line 179: | ||
Restul proiectelor vor primi in funcție de locul în clasament între 0 si 0.35 puncte, marja intre doua proiecte consecutive fiind de 0.35/(numar_proiecte_finaliste-3). | Restul proiectelor vor primi in funcție de locul în clasament între 0 si 0.35 puncte, marja intre doua proiecte consecutive fiind de 0.35/(numar_proiecte_finaliste-3). | ||
- | Finala va avea loc pe **18 mai 2018**. | + | |
+ | |||
+ | **Program finală, 25 mai 2018:** | ||
+ | |||
+ | 17:10 - 17:30 ** Prezentare Softwire - Raul Tabacu** | ||
+ | |||
+ | 17:30 - 17:45 ** Halite Journey - Ionuț Bîrsu** | ||
+ | |||
+ | 17:45 - 18:00 ** Pizza Break ** | ||
+ | |||
+ | 18:00 - 18:15 ** Premierea celor mai bune echipe** | ||
+ | |||
+ | Vă asteptăm! | ||
+ | |||
+ | |||
+ | **[[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Nrm9JXHKeZePkL3cThNOuT2DABKeulXHcNMf5qdW0lo/edit#gid=0|Clasament Finala]]** | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[https://drive.google.com/open?id=1v8mH_zgBrBdH9xLEKGATW9hjRmVPh1-8|Sample Replays de la finala]] | ||