Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pa:regulament-proiect-2018 [2018/03/20 17:22]
radu.iacob [Etapa 2]
pa:regulament-proiect-2018 [2018/05/25 22:06] (current)
radu.iacob [Etapa 4 - Marea finală]
Line 35: Line 35:
 **Atenție! Deadline-urile la proiect sunt hard , deci nu se permit întârzieri. Dacă s-a ratat deadline-ul la o etapă, se poate lucra în continuare pentru celelalte etape, dar punctajul se va pierde pentru respectiva etapă. **Atenție! Deadline-urile la proiect sunt hard , deci nu se permit întârzieri. Dacă s-a ratat deadline-ul la o etapă, se poate lucra în continuare pentru celelalte etape, dar punctajul se va pierde pentru respectiva etapă.
 ** **
 +
 +===== HaliteWeekly =====
 +
 +Pentru a vă încuraja să lucrați din timp, vom organiza săptămânal o competiție între boții voștrii. ​
 +Mai multe detalii [[pa:​halite-ii-weekly|aici]].
 +
 ===== Etapa 0 ===== ===== Etapa 0 =====
  
Line 104: Line 110:
  
 La aceasta etapa trebuie sa invingeti un bot simplu '​StarMan'​ care are urmatoarea abordare: Asociaza fiecare nava proprie cu cel mai apropiat obiectiv valid (e.g. planeta pe care se poate face dock sau inamic). La aceasta etapa trebuie sa invingeti un bot simplu '​StarMan'​ care are urmatoarea abordare: Asociaza fiecare nava proprie cu cel mai apropiat obiectiv valid (e.g. planeta pe care se poate face dock sau inamic).
 +
 +Pentru punctaj maxim trebuie sa invingeti pe 5 harti din cele 8 mentionate mai sus.
  
 Hint (Defense): Cand nu este o idee buna sa faceti '​dock'​ pe o planeta apropiata? Aveti in vedere ca o nava care face '​dock'​ nu se poate apara. Hint (Defense): Cand nu este o idee buna sa faceti '​dock'​ pe o planeta apropiata? Aveti in vedere ca o nava care face '​dock'​ nu se poate apara.
Line 110: Line 118:
    
 Scriptul pe care il vom folosi pentru evaluare se găsește la adresa: [[https://​gitlab.cs.pub.ro/​pa-assignments/​halite-II-resources/​repository/​archive.zip?​ref=master|resources.zip]] Scriptul pe care il vom folosi pentru evaluare se găsește la adresa: [[https://​gitlab.cs.pub.ro/​pa-assignments/​halite-II-resources/​repository/​archive.zip?​ref=master|resources.zip]]
 +
 +**Update: 14.04.2018** - In arhiva cu resurse am adaugat un script create_archive.py. Va
 +recomandam sa il folositi pentru a crea/testa arhiva. Scriptul trebuie rulat din directorul unde se afla repository-ul.
 +
 +Exemplu folosire:
 +
 +python ./​create_archive.py --etapa 2 --seria CC --makefile Makefile --readme README --files MyBot.java hlt/* --test "​java ​
 +MyBot"
 +
 +**Atentie: Solutiile care nu compileaza nu vor fi punctate.**
  
 Această etapă va dura 4 săptămâni. Punctajul alocat acestei etape este de **0.5 puncte**. Această etapă va dura 4 săptămâni. Punctajul alocat acestei etape este de **0.5 puncte**.
Line 117: Line 135:
 ===== Etapa 3 ===== ===== Etapa 3 =====
  
-Pentru această etapă veți investiga tactici avansate de ofensivă/defensivă împotriva unor boți inteligenți.+Etapa 3 va avea ca tinta jocurile cu 4 oponenti. La aceasta etapa veti avea de luptat impotriva StarMan (botul de la etapa 2) si Hunter, un bot care implementeaza o simpla tactica de harass a adversarului. Obiectul vostru este sa va clasati cat mai sus in aceste 8 meciuri.  
 + 
 +Punctajul maxim pentru aceasta etapa este obtinut daca media clasarilor voastre este minim 2.  
 + 
 +**Hint-uri: ** 
 +  * Hartile de 4p sunt simetrice doar pe jumate. Asta inseamna ca exista posibilitatea sa va aflati intr-o pozitie inferioara fata de cea a oponentilor vostrii. Folositi cele 60 de secunde de la inceptului meciului pentru a balansa acest lucru. 
 +  * Incercati sa va concentrati pe un sigur adversar, nu sa va luptati cu toata harta. Tinteti cont de acest lucru cand alegeti planetele pe care le colonizati. 
 +  * In unele cazuri, sa fugi de o lupta, sa abandonezi o planeta sau sa te ascunzi atunci cand nu mai ai sanse sa castigi te pot ajuta pentru a obtine o pozitie mai buna la final. 
 + 
 +**Configuratie jocuri:** 
 + 
 +| Lungime hartă | Înălțime hartă | Seed | Bot 1 | Bot 2 | Bot 3 | Bot 4 | 
 +| 240 | 160 | 1524207778 | player | StarMan | Hunter | Hunter | 
 +| 240 | 160 | 1819638632 | player | StarMan | Hunter | Hunter | 
 +| 240 | 160 | 2082471630 | player | Hunter | Hunter | Hunter | 
 +| 240 | 160 | 2188098588 | player | Hunter | Hunter | Hunter | 
 +| 360 | 240 | 2248216053 | player | Hunter | Hunter | Hunter | 
 +| 360 | 240 | 2426580831 | StarMan | Hunter | Hunter | player | 
 +| 360 | 240 | 2592047464 | StarMan | player | Hunter | Hunter | 
 +| 360 | 240 | 2854128559 | Hunter | Hunter | player | Hunter | 
 + 
 +Scriptul pe care il vom folosi pentru evaluare se găsește la adresa: [[https://​gitlab.cs.pub.ro/​pa-assignments/​halite-II-resources/​repository/​archive.zip?​ref=master|resources.zip]]
  
 Această etapă va dura 4 săptămâni. Punctajul alocat acestei etape este de **0.4 puncte**. Această etapă va dura 4 săptămâni. Punctajul alocat acestei etape este de **0.4 puncte**.
  
-Deadline-ul acestei etape este **duminică13 mai 2018, ora 23:55**.+Deadline-ul acestei etape este **vineri18 mai 2018, ora 23:55**.
  
 ===== Etapa 4 - Marea finală ===== ===== Etapa 4 - Marea finală =====
  
 În ultima etapă vom organiza un concurs live la care vor participa toate echipele. Concursul se va organiza mai întai pe serii, iar câstigătorii (top 3) vor concura apoi separat pentru a stabili cea mai bună echipă din an. În ultima etapă vom organiza un concurs live la care vor participa toate echipele. Concursul se va organiza mai întai pe serii, iar câstigătorii (top 3) vor concura apoi separat pentru a stabili cea mai bună echipă din an.
 +
 +Pentru a participa la finala trebuie doar sa incarcati o arhiva cu solutia voastra, numita "​finala.zip",​ in repo-ul folosit de voi. Toti botii incarcati astfel vor concura intr-un clasament temporar, disponibil [[https://​pafinala2018.github.io/​|aici]]. (refresh la ~10 min.)
 +
 +Termenul limita pana la care puteti modifica arhiva este **miercuri, 23 mai, ora 23:59**.
  
 Punctajul aferent acestei etape este de 0.6 puncte și se va acorda dupa următorul algoritm: Punctajul aferent acestei etape este de 0.6 puncte și se va acorda dupa următorul algoritm:
Line 136: Line 179:
 Restul proiectelor vor primi in funcție de locul în clasament între 0 si 0.35 puncte, marja intre doua proiecte consecutive fiind de 0.35/​(numar_proiecte_finaliste-3). Restul proiectelor vor primi in funcție de locul în clasament între 0 si 0.35 puncte, marja intre doua proiecte consecutive fiind de 0.35/​(numar_proiecte_finaliste-3).
  
-Finala va avea loc pe **18 mai 2018**.+ 
 + 
 +**Program finală, 25 mai 2018:** 
 + 
 +17:10 - 17:30 ** Prezentare Softwire - Raul Tabacu** 
 + 
 +17:30 - 17:45 ** Halite Journey - Ionuț Bîrsu** 
 + 
 +17:45 - 18:00 ** Pizza Break ** 
 + 
 +18:00 - 18:15 ** Premierea celor mai bune echipe** 
 + 
 +Vă asteptăm!  
 + 
 + 
 +**[[https://​docs.google.com/​spreadsheets/​d/​1Nrm9JXHKeZePkL3cThNOuT2DABKeulXHcNMf5qdW0lo/​edit#​gid=0|Clasament Finala]]** 
 + 
 +  
 +[[https://​drive.google.com/​open?​id=1v8mH_zgBrBdH9xLEKGATW9hjRmVPh1-8|Sample Replays de la finala]] 
  
  
pa/regulament-proiect-2018.1521559356.txt.gz · Last modified: 2018/03/20 17:22 by radu.iacob
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0