This shows you the differences between two versions of the page.
| pa:proiect2014 [2014/02/27 22:53] alexandru.mirea [FAQs] | pa:proiect2014 [2014/02/27 22:56] (current) alexandru.mirea | ||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| ====== Regulament proiect ====== | ====== Regulament proiect ====== | ||
| - | Tema proiectului de anul acesta din cadrul materiei Proiectarea Algoritmilor va fi realizarea unei inteligente artificiale capabile sa joace sah. Proiectul se va realiza in echipe de cate 3-4 studenti (minim 3, maxim 4 studenti pe echipa) si se va desfasura pe parcursul a 5 etape, fiecare etapa durand 2 saptamani. | + | Tema proiectului de anul acesta din cadrul materiei Proiectarea Algoritmilor va fi realizarea unei inteligente artificiale capabile sa joace sah[1]. Proiectul se va realiza in echipe de cate 3-4 studenti (minim 3, maxim 4 studenti pe echipa) si se va desfasura pe parcursul a 5 etape, fiecare etapa durand 2 saptamani. | 
| Se va folosi platforma Winboard (XBoard) 4.7.3 pentru a interfata, vizualiza, inregistra si reda partidele jucate intre aplicatiile realizate in cadrul proiectului. Puteti descarca Winboard 4.7.3 de [[http://www.open-aurec.com/wbforum/viewtopic.php?t=51528|aici]], iar o documentatie privind protocolul folosit puteti gasi [[http://www.gnu.org/software/xboard/engine-intf.html|aici]]. | Se va folosi platforma Winboard (XBoard) 4.7.3 pentru a interfata, vizualiza, inregistra si reda partidele jucate intre aplicatiile realizate in cadrul proiectului. Puteti descarca Winboard 4.7.3 de [[http://www.open-aurec.com/wbforum/viewtopic.php?t=51528|aici]], iar o documentatie privind protocolul folosit puteti gasi [[http://www.gnu.org/software/xboard/engine-intf.html|aici]]. | ||
| Line 71: | Line 71: | ||
| Depinde…in mod normal responsabilitatile de bun simt ar fi de a imparti eficient munca intre coechipieri, de a face un time management bun, de a lega o strategie de joc etc. Dar mai pot fi si altele, precum PR pe forum :-). | Depinde…in mod normal responsabilitatile de bun simt ar fi de a imparti eficient munca intre coechipieri, de a face un time management bun, de a lega o strategie de joc etc. Dar mai pot fi si altele, precum PR pe forum :-). | ||
| ===Cum se vor trimite proiectele pentru evaluare?=== | ===Cum se vor trimite proiectele pentru evaluare?=== | ||
| - | Pe pagina web a cursului de PA va exista o rubrica de incarcare a codului sursa pentru fiecare etapa dedicata proiectului. Codul sursa, precum si alte eventuale fisiere aditionale (ex: baze de date pentru deschideri) vor trebui sa vina sub forma unei arhive .zip de forma NumeleEchipei_EtapaX.zip (unde X este numarul etapei curente {1,2,3,4,5}). Marimea maxima a unei arhive va fi de 4Mb. | + | Pe pagina web a cursului de PA va exista o rubrica de incarcare a codului sursa pentru fiecare etapa dedicata proiectului. Codul sursa, precum si alte eventuale fisiere aditionale (ex: baze de date pentru deschideri) vor trebui sa vina sub forma unei arhive .zip de forma NumeleEchipei_EtapaX.zip (unde X este numarul etapei curente {1,2,3,4,5}). Marimea maxima a unei arhive va fi de 5Mb. | 
| ===In ce limbaj de programare avem voie sa realizam proiectul?=== | ===In ce limbaj de programare avem voie sa realizam proiectul?=== | ||
| In oricare limbaj de programare cu care va intelegeti mai bine. De remarcat este faptul ca pentru acest proiect timpul de executie este critic. | In oricare limbaj de programare cu care va intelegeti mai bine. De remarcat este faptul ca pentru acest proiect timpul de executie este critic. | ||
| Line 87: | Line 87: | ||
| Pe forum-ul dedicat proiectului de pe pagina web a cursului de PA. | Pe forum-ul dedicat proiectului de pe pagina web a cursului de PA. | ||
| ===== Referințe ===== | ===== Referințe ===== | ||
| - | [1] - https://www.hackerrank.com/environment  \\ | + | [1] - http://en.wikipedia.org/wiki/Rules_of_chess \\ | 
| - | [2] - https://www.hackerrank.com/contests/bucharest-tron/challenges/tron-many  \\ | + | |
| - | [3] - https://www.hackerrank.com/ai/advmultiplayer \\ | + | |
| - | [4] - http://en.wikipedia.org/wiki/AI_Challenge \\ | + | |