This shows you the differences between two versions of the page.
|
pa:bpc2024 [2024/03/29 14:32] cpatrascu1910 [Format] |
pa:bpc2024 [2024/04/30 13:44] (current) cpatrascu1910 [Premii] |
||
|---|---|---|---|
| Line 22: | Line 22: | ||
| ==== Locație ==== | ==== Locație ==== | ||
| - | Concursul se va desfașura **online**, pe platforma [[ https://www.hackerrank.com/ | HackerRank ]]. Linkul către concurs va fi postat aici în prealabil. | + | Concursul se va desfașura **online**, pe platforma [[ https://www.hackerrank.com/ | HackerRank ]]. |
| + | Link concurs: https://www.hackerrank.com/bpc2024 | ||
| + | |||
| + | [[ https://docs.google.com/document/d/1Q9zgoPff8cOA-mzcu1BCIPegbSp1ipgVrapzw1Y3OyI | Editorial ]] concurs. | ||
| ==== Precondiții ==== | ==== Precondiții ==== | ||
| Line 31: | Line 34: | ||
| - Fiecare echipă își va alege un nume cu care își va face cont pe [[ https://www.hackerrank.com/ | HackerRank ]]. Acest cont va fi folosit de echipă pentru a trimite soluțiile din concurs. Fiecare membru al echipei va fi logat de pe propriul sistem în contul echipei și va putea trimite soluții de pe acel cont. | - Fiecare echipă își va alege un nume cu care își va face cont pe [[ https://www.hackerrank.com/ | HackerRank ]]. Acest cont va fi folosit de echipă pentru a trimite soluțiile din concurs. Fiecare membru al echipei va fi logat de pe propriul sistem în contul echipei și va putea trimite soluții de pe acel cont. | ||
| + | |||
| + | ==== Regulament ==== | ||
| + | |||
| + | Echipele au voie să folosească Internetul pe durata concursului, cu următoarele restricții: | ||
| + | |||
| + | - Echipele au voie să folosească doar informații disponibile înainte de începerea concursului (tool-urile AI nu sunt permise) | ||
| + | |||
| + | - Echipele nu au voie să comunice între ele (pentru întrebări folosiți askme.bpc@gmail.com) | ||
| + | |||
| + | - Echipele nu au voie să-și publice soluțiile înainte de încheierea concursului | ||
| ==== Premii ==== | ==== Premii ==== | ||
| Line 47: | Line 60: | ||
| La tombolă vor participa echipele clasate sub locul 10 care au rezolvat cel puțin o problemă, iar premiile vor fi acordate prin tragere la sorți. Șansele la tombolă vor fi date de numărul de probleme rezolvate (de exemplu, o echipă care a rezolvat 5 probleme va avea 5 bilete la tombolă). O echipă poate câștiga cel mult un premiu la tombolă. | La tombolă vor participa echipele clasate sub locul 10 care au rezolvat cel puțin o problemă, iar premiile vor fi acordate prin tragere la sorți. Șansele la tombolă vor fi date de numărul de probleme rezolvate (de exemplu, o echipă care a rezolvat 5 probleme va avea 5 bilete la tombolă). O echipă poate câștiga cel mult un premiu la tombolă. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | [[ https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Lc3Wd57m1gH4LWt9qToLDgkpOwLzRev_ | Clasament final ]] | ||
| ==== Înscriere ==== | ==== Înscriere ==== | ||
| Line 85: | Line 101: | ||
| - **Java 15**: OpenJDK 15.0.2 | - **Java 15**: OpenJDK 15.0.2 | ||
| - **Python 3**: Python 3.11.3 | - **Python 3**: Python 3.11.3 | ||
| + | |||
| + | ==== Responsabili ==== | ||
| + | |||
| + | - Cristian Pătrașcu | ||
| + | |||
| + | - Liza Babu | ||
| + | |||
| + | - Andrei Airinei | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Îndrumător: Traian Rebedea | ||
| ==== Contact ==== | ==== Contact ==== | ||