Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pa:bpc2024 [2024/03/29 13:43]
cpatrascu1910 [Bitdefender Programming Contest 2024]
pa:bpc2024 [2024/04/30 13:44] (current)
cpatrascu1910 [Premii]
Line 14: Line 14:
 ==== Eligibilitate ====  ==== Eligibilitate ==== 
  
-Pot participa doar echipele ​formate din studenți la licență sau masterat, înscriși în anul universitar 2023-2024 la facultăți din România și care nu sunt angajați Bitdefender la data concursului.+Pot participa doar echipe ​formate din studenți la licență sau masterat, înscriși în anul universitar 2023-2024 la facultăți din România și care nu sunt angajați Bitdefender la data concursului.
  
 ==== Data ==== ==== Data ====
Line 22: Line 22:
 ==== Locație ==== ==== Locație ====
  
-Concursul se va desfașura **online**, pe platforma [[ https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank ]]. Linkul către concurs va fi postat aici în prealabil.+Concursul se va desfașura **online**, pe platforma [[ https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank ]]. 
  
 +Link concurs: https://​www.hackerrank.com/​bpc2024
 +
 +[[ https://​docs.google.com/​document/​d/​1Q9zgoPff8cOA-mzcu1BCIPegbSp1ipgVrapzw1Y3OyI | Editorial ]] concurs.
 ==== Precondiții ==== ==== Precondiții ====
  
Line 31: Line 34:
  
 - Fiecare echipă își va alege un nume cu care își va face cont pe [[ https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank ]]. Acest cont va fi folosit de echipă pentru a trimite soluțiile din concurs. Fiecare membru al echipei va fi logat de pe propriul sistem în contul echipei și va putea trimite soluții de pe acel cont. - Fiecare echipă își va alege un nume cu care își va face cont pe [[ https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank ]]. Acest cont va fi folosit de echipă pentru a trimite soluțiile din concurs. Fiecare membru al echipei va fi logat de pe propriul sistem în contul echipei și va putea trimite soluții de pe acel cont.
 +
 +==== Regulament ==== 
 +
 +Echipele au voie să folosească Internetul pe durata concursului,​ cu următoarele restricții:​
 +
 +- Echipele au voie să folosească doar informații disponibile înainte de începerea concursului (tool-urile AI nu sunt permise)
 +
 +- Echipele nu au voie să comunice între ele (pentru întrebări folosiți askme.bpc@gmail.com)
 +
 +- Echipele nu au voie să-și publice soluțiile înainte de încheierea concursului
  
 ==== Premii ==== ==== Premii ====
Line 47: Line 60:
  
 La tombolă vor participa echipele clasate sub locul 10 care au rezolvat cel puțin o problemă, iar premiile vor fi acordate prin tragere la sorți. Șansele la tombolă vor fi date de numărul de probleme rezolvate (de exemplu, o echipă care a rezolvat 5 probleme va avea 5 bilete la tombolă). O echipă poate câștiga cel mult un premiu la tombolă. La tombolă vor participa echipele clasate sub locul 10 care au rezolvat cel puțin o problemă, iar premiile vor fi acordate prin tragere la sorți. Șansele la tombolă vor fi date de numărul de probleme rezolvate (de exemplu, o echipă care a rezolvat 5 probleme va avea 5 bilete la tombolă). O echipă poate câștiga cel mult un premiu la tombolă.
 +
 +
 +[[ https://​docs.google.com/​spreadsheets/​d/​1Lc3Wd57m1gH4LWt9qToLDgkpOwLzRev_ | Clasament final ]]
  
 ==== Înscriere ==== ==== Înscriere ====
Line 63: Line 79:
   - Soluția greșită - punctaj **0** pe problemă. Cauze posibile:   - Soluția greșită - punctaj **0** pe problemă. Cauze posibile:
      - **compile error**: codul nu compilează.      - **compile error**: codul nu compilează.
-     - **runtime error**: programul ​vostru ​are o eroare fatală (ex. SEGFAULT). +     - **runtime error**: programul are o eroare fatală (ex. SEGFAULT). 
-     - **memory limit exceeded**: programul ​vostru ​folosește prea multă memorie. Verificați secțiunea de **Constraints** din enunț. +     - **memory limit exceeded**: programul folosește prea multă memorie. Verificați secțiunea de **Constraints** din enunț. 
-     - **time limit exceeded**: programul ​vostru ​are un timp de execuție prea mare. Verificați secțiunea de **Constraints** din enunț.+     - **time limit exceeded**: programul are un timp de execuție prea mare. Verificați secțiunea de **Constraints** din enunț.
      - **wrong answer** - codul compilează,​ execuția se termină cu succes, dar rezultatul afișat pe test nu este cel corect.      - **wrong answer** - codul compilează,​ execuția se termină cu succes, dar rezultatul afișat pe test nu este cel corect.
   - Soluție corectă - **accepted** - punctaj **1** pe problemă. Codul compilează,​ se execută cu succes și produce rezultatul corect pe **toate** testele.   - Soluție corectă - **accepted** - punctaj **1** pe problemă. Codul compilează,​ se execută cu succes și produce rezultatul corect pe **toate** testele.
Line 71: Line 87:
 - Pentru a obține **1 punct** este necesar să fie rezolvată corect și complet o problemă (să treacă toate testele asociate). Punctajul pentru o problemă este binar (0 sau 1). - Pentru a obține **1 punct** este necesar să fie rezolvată corect și complet o problemă (să treacă toate testele asociate). Punctajul pentru o problemă este binar (0 sau 1).
  
-- Clasamentul este de tip ICPC, adică descrescător după **numărul** de probleme rezolvate. În caz de egalitate, **timpul de submisie** se va folosi drept criteriu de departajare. Exemple:+- Clasamentul este de tip ICPC, adică descrescător după **numărul** de probleme rezolvate. În caz de egalitate, **timpul de trimitere a soluției** se va folosi drept criteriu de departajare. Exemple:
  
   - O echipă cu 5 probleme rezolvate va fi mai sus în clasament decât o echipă cu 2 probleme rezolvate.   - O echipă cu 5 probleme rezolvate va fi mai sus în clasament decât o echipă cu 2 probleme rezolvate.
-  - Poziția relativă între 2 echipe cu câte 2 probleme rezolvate, pentru care timpul de submisie ​(în minute) pentru probleme a fost {10, 30} (prima problemă ​submisă în minutul 10, a doua în minutul 30), respectiv {5, 45}, se caculează însumând cei 2 timp și alegând minimul. Deoarece ** 10 + 30 < 5 + 45 **, rezultă că prima echipa va fi pe un loc superior în clasament. +  - Poziția relativă între 2 echipe cu câte 2 probleme rezolvate, pentru care timpul de trimitere ​(în minute) pentru probleme a fost {10, 30} (prima problemă ​trimisă în minutul 10, a doua în minutul 30), respectiv {5, 45}, se caculează însumând cei 2 timp și alegând minimul. Deoarece ** 10 + 30 < 5 + 45 **, rezultă că prima echipa va fi pe un loc superior în clasament. 
-  - Se poate folosi butonul Run pentru a rula de oricâte ori soluția voastră pe exemplele publice fără penalizare de timp. Eventualele penalizări se calculează doar pentru soluțiile trimise cu Submit. Fiecare ​submisie ​greșita se va penaliza cu 10 minute doar dacă în final problema a fost rezolvată corect (marcată cu accepted).+  - Se poate folosi butonul Run pentru a rula de oricâte ori soluția voastră pe exemplele publice fără penalizare de timp. Eventualele penalizări se calculează doar pentru soluțiile trimise cu Submit. Fiecare ​încercare ​greșită se va penaliza cu 10 minute doar dacă în final problema a fost rezolvată corect (marcată cu accepted).
  
 - Limbaje de programare acceptate: **C, C++, Java, Python**, cu următoarele versiuni: - Limbaje de programare acceptate: **C, C++, Java, Python**, cu următoarele versiuni:
Line 85: Line 101:
   - **Java 15**: OpenJDK 15.0.2   - **Java 15**: OpenJDK 15.0.2
   - **Python 3**: Python 3.11.3   - **Python 3**: Python 3.11.3
 +
 +==== Responsabili ====
 +
 +- Cristian Pătrașcu
 +
 +- Liza Babu
 +
 +- Andrei Airinei
 +
 +
 +Îndrumător:​ Traian Rebedea
  
 ==== Contact ==== ==== Contact ====
pa/bpc2024.1711712623.txt.gz · Last modified: 2024/03/29 13:43 by cpatrascu1910
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0