Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pa:bpc2024 [2024/03/29 13:43]
cpatrascu1910 [Bitdefender Programming Contest 2024]
pa:bpc2024 [2024/04/30 13:44] (current)
cpatrascu1910 [Premii]
Line 2: Line 2:
 ===== Bitdefender Programming Contest 2024 ===== ===== Bitdefender Programming Contest 2024 =====
  
-{{:​pa:​new_pa:​partners:​bitdefender_masterbrand_logo_positive.png?​150 |}} +{{:​pa:​new_pa:​partners:​bitdefender_masterbrand_logo_positive.png?​190 |}} 
 \\ Bitdefender este un lider recunoscut în domeniul securității IT, care oferă soluții superioare de prevenție, detecție și răspuns la incidente de securitate cibernetică. Milioane de sisteme folosite de oameni, companii și instituții guvernamentale sunt protejate de soluțiile companiei, ceea ce face Bitdefender unul dintre cei mai de încredere experți în combaterea amenințărilor informatice,​ în protejarea intimității și datelor, a identității digitale și în consolidarea rezilienței la atacuri. Compania a inovat constant în domenii precum antimalware,​ Internetul Lucrurilor, analiză comportamentală și inteligență artificială,​ iar tehnologiile Bitdefender sunt licențiate către peste 180 dintre cele mai cunoscute branduri de securitate din lume. \\ Bitdefender este un lider recunoscut în domeniul securității IT, care oferă soluții superioare de prevenție, detecție și răspuns la incidente de securitate cibernetică. Milioane de sisteme folosite de oameni, companii și instituții guvernamentale sunt protejate de soluțiile companiei, ceea ce face Bitdefender unul dintre cei mai de încredere experți în combaterea amenințărilor informatice,​ în protejarea intimității și datelor, a identității digitale și în consolidarea rezilienței la atacuri. Compania a inovat constant în domenii precum antimalware,​ Internetul Lucrurilor, analiză comportamentală și inteligență artificială,​ iar tehnologiile Bitdefender sunt licențiate către peste 180 dintre cele mai cunoscute branduri de securitate din lume.
  
Line 14: Line 14:
 ==== Eligibilitate ====  ==== Eligibilitate ==== 
  
-Pot participa doar echipele ​formate din studenți la licență sau masterat, înscriși în anul universitar 2023-2024 la facultăți din România și care nu sunt angajați Bitdefender la data concursului.+Pot participa doar echipe ​formate din studenți la licență sau masterat, înscriși în anul universitar 2023-2024 la facultăți din România și care nu sunt angajați Bitdefender la data concursului.
  
 ==== Data ==== ==== Data ====
Line 22: Line 22:
 ==== Locație ==== ==== Locație ====
  
-Concursul se va desfașura **online**, pe platforma [[ https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank ]]. Linkul către concurs va fi postat aici în prealabil.+Concursul se va desfașura **online**, pe platforma [[ https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank ]]. 
  
 +Link concurs: https://​www.hackerrank.com/​bpc2024
 +
 +[[ https://​docs.google.com/​document/​d/​1Q9zgoPff8cOA-mzcu1BCIPegbSp1ipgVrapzw1Y3OyI | Editorial ]] concurs.
 ==== Precondiții ==== ==== Precondiții ====
  
Line 31: Line 34:
  
 - Fiecare echipă își va alege un nume cu care își va face cont pe [[ https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank ]]. Acest cont va fi folosit de echipă pentru a trimite soluțiile din concurs. Fiecare membru al echipei va fi logat de pe propriul sistem în contul echipei și va putea trimite soluții de pe acel cont. - Fiecare echipă își va alege un nume cu care își va face cont pe [[ https://​www.hackerrank.com/​ | HackerRank ]]. Acest cont va fi folosit de echipă pentru a trimite soluțiile din concurs. Fiecare membru al echipei va fi logat de pe propriul sistem în contul echipei și va putea trimite soluții de pe acel cont.
 +
 +==== Regulament ==== 
 +
 +Echipele au voie să folosească Internetul pe durata concursului,​ cu următoarele restricții:​
 +
 +- Echipele au voie să folosească doar informații disponibile înainte de începerea concursului (tool-urile AI nu sunt permise)
 +
 +- Echipele nu au voie să comunice între ele (pentru întrebări folosiți askme.bpc@gmail.com)
 +
 +- Echipele nu au voie să-și publice soluțiile înainte de încheierea concursului
  
 ==== Premii ==== ==== Premii ====
Line 47: Line 60:
  
 La tombolă vor participa echipele clasate sub locul 10 care au rezolvat cel puțin o problemă, iar premiile vor fi acordate prin tragere la sorți. Șansele la tombolă vor fi date de numărul de probleme rezolvate (de exemplu, o echipă care a rezolvat 5 probleme va avea 5 bilete la tombolă). O echipă poate câștiga cel mult un premiu la tombolă. La tombolă vor participa echipele clasate sub locul 10 care au rezolvat cel puțin o problemă, iar premiile vor fi acordate prin tragere la sorți. Șansele la tombolă vor fi date de numărul de probleme rezolvate (de exemplu, o echipă care a rezolvat 5 probleme va avea 5 bilete la tombolă). O echipă poate câștiga cel mult un premiu la tombolă.
 +
 +
 +[[ https://​docs.google.com/​spreadsheets/​d/​1Lc3Wd57m1gH4LWt9qToLDgkpOwLzRev_ | Clasament final ]]
  
 ==== Înscriere ==== ==== Înscriere ====
Line 63: Line 79:
   - Soluția greșită - punctaj **0** pe problemă. Cauze posibile:   - Soluția greșită - punctaj **0** pe problemă. Cauze posibile:
      - **compile error**: codul nu compilează.      - **compile error**: codul nu compilează.
-     - **runtime error**: programul ​vostru ​are o eroare fatală (ex. SEGFAULT). +     - **runtime error**: programul are o eroare fatală (ex. SEGFAULT). 
-     - **memory limit exceeded**: programul ​vostru ​folosește prea multă memorie. Verificați secțiunea de **Constraints** din enunț. +     - **memory limit exceeded**: programul folosește prea multă memorie. Verificați secțiunea de **Constraints** din enunț. 
-     - **time limit exceeded**: programul ​vostru ​are un timp de execuție prea mare. Verificați secțiunea de **Constraints** din enunț.+     - **time limit exceeded**: programul are un timp de execuție prea mare. Verificați secțiunea de **Constraints** din enunț.
      - **wrong answer** - codul compilează,​ execuția se termină cu succes, dar rezultatul afișat pe test nu este cel corect.      - **wrong answer** - codul compilează,​ execuția se termină cu succes, dar rezultatul afișat pe test nu este cel corect.
   - Soluție corectă - **accepted** - punctaj **1** pe problemă. Codul compilează,​ se execută cu succes și produce rezultatul corect pe **toate** testele.   - Soluție corectă - **accepted** - punctaj **1** pe problemă. Codul compilează,​ se execută cu succes și produce rezultatul corect pe **toate** testele.
Line 71: Line 87:
 - Pentru a obține **1 punct** este necesar să fie rezolvată corect și complet o problemă (să treacă toate testele asociate). Punctajul pentru o problemă este binar (0 sau 1). - Pentru a obține **1 punct** este necesar să fie rezolvată corect și complet o problemă (să treacă toate testele asociate). Punctajul pentru o problemă este binar (0 sau 1).
  
-- Clasamentul este de tip ICPC, adică descrescător după **numărul** de probleme rezolvate. În caz de egalitate, **timpul de submisie** se va folosi drept criteriu de departajare. Exemple:+- Clasamentul este de tip ICPC, adică descrescător după **numărul** de probleme rezolvate. În caz de egalitate, **timpul de trimitere a soluției** se va folosi drept criteriu de departajare. Exemple:
  
   - O echipă cu 5 probleme rezolvate va fi mai sus în clasament decât o echipă cu 2 probleme rezolvate.   - O echipă cu 5 probleme rezolvate va fi mai sus în clasament decât o echipă cu 2 probleme rezolvate.
-  - Poziția relativă între 2 echipe cu câte 2 probleme rezolvate, pentru care timpul de submisie ​(în minute) pentru probleme a fost {10, 30} (prima problemă ​submisă în minutul 10, a doua în minutul 30), respectiv {5, 45}, se caculează însumând cei 2 timp și alegând minimul. Deoarece ** 10 + 30 < 5 + 45 **, rezultă că prima echipa va fi pe un loc superior în clasament. +  - Poziția relativă între 2 echipe cu câte 2 probleme rezolvate, pentru care timpul de trimitere ​(în minute) pentru probleme a fost {10, 30} (prima problemă ​trimisă în minutul 10, a doua în minutul 30), respectiv {5, 45}, se caculează însumând cei 2 timp și alegând minimul. Deoarece ** 10 + 30 < 5 + 45 **, rezultă că prima echipa va fi pe un loc superior în clasament. 
-  - Se poate folosi butonul Run pentru a rula de oricâte ori soluția voastră pe exemplele publice fără penalizare de timp. Eventualele penalizări se calculează doar pentru soluțiile trimise cu Submit. Fiecare ​submisie ​greșita se va penaliza cu 10 minute doar dacă în final problema a fost rezolvată corect (marcată cu accepted).+  - Se poate folosi butonul Run pentru a rula de oricâte ori soluția voastră pe exemplele publice fără penalizare de timp. Eventualele penalizări se calculează doar pentru soluțiile trimise cu Submit. Fiecare ​încercare ​greșită se va penaliza cu 10 minute doar dacă în final problema a fost rezolvată corect (marcată cu accepted).
  
 - Limbaje de programare acceptate: **C, C++, Java, Python**, cu următoarele versiuni: - Limbaje de programare acceptate: **C, C++, Java, Python**, cu următoarele versiuni:
Line 85: Line 101:
   - **Java 15**: OpenJDK 15.0.2   - **Java 15**: OpenJDK 15.0.2
   - **Python 3**: Python 3.11.3   - **Python 3**: Python 3.11.3
 +
 +==== Responsabili ====
 +
 +- Cristian Pătrașcu
 +
 +- Liza Babu
 +
 +- Andrei Airinei
 +
 +
 +Îndrumător:​ Traian Rebedea
  
 ==== Contact ==== ==== Contact ====
pa/bpc2024.1711712606.txt.gz · Last modified: 2024/03/29 13:43 by cpatrascu1910
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0