This shows you the differences between two versions of the page.
irva:laboratoarevr:04 [2024/10/14 14:20] andrei.lapusteanu Finished basic tasks |
irva:laboratoarevr:04 [2024/11/12 12:28] (current) andrei.lapusteanu |
||
---|---|---|---|
Line 136: | Line 136: | ||
Sistemul de operare al acestor device-uri se bazează pe **Android**, așadar, procesul de build al unei aplicații este similar cu cel prezentat în [[irva:laboratoarevr:01|laboratorul de Cardboard XR]]. | Sistemul de operare al acestor device-uri se bazează pe **Android**, așadar, procesul de build al unei aplicații este similar cu cel prezentat în [[irva:laboratoarevr:01|laboratorul de Cardboard XR]]. | ||
- | Puteți realiza build-uri în cel mai simplu mod prin opțiunea de **Build And Run** din meniul de **Build Settings** din Unity Editor. La finalul build-ului, aplicația este instalată pe headset și pornită în mod automat. Aplicația se poate apoi regăsi în următorul submeniu: | + | Puteți realiza build-uri în cel mai simplu mod folosiți opțiunea de **Build And Run** din meniul de **Build Settings** din Unity Editor. La finalul build-ului, aplicația este instalată pe headset și pornită în mod automat. Aplicația se poate apoi regăsi în următorul submeniu: |
{{ :irva:laboratoare:mq2_tutorial_5_findbuiltapp.gif?500 |}} | {{ :irva:laboratoare:mq2_tutorial_5_findbuiltapp.gif?500 |}} | ||
Line 156: | Line 156: | ||
==== Import schelet laborator ==== | ==== Import schelet laborator ==== | ||
- | * Importați ultima versiune a pachetului ''WIP_NAME'' care se găsește în folder-ul **UnityPackages** din folder-ul root al proiectului | + | * Importați ultima versiune a pachetului ''IRVA_L4_VR_MetaXR_Skeleton'' care se găsește în folder-ul **UnityPackages** din folder-ul root al proiectului |
==== Building Blocks ===== | ==== Building Blocks ===== | ||
Line 182: | Line 182: | ||
==== Camera Rig ==== | ==== Camera Rig ==== | ||
- | * Deschideți scena suport a laboratorului. Aceasta momentan nu conține niciun element care permite rularea folosit Quest Link | + | * Deschideți scena suport a laboratorului. Aceasta momentan nu conține niciun element care permite rularea folosind Quest Link |
* Includeți în primul rând în scenă prin drag-and-drop building block-ul **Camera Rig** | * Includeți în primul rând în scenă prin drag-and-drop building block-ul **Camera Rig** | ||
* În scenă ar trebui să vă apară obiectul **[BuildingBlock] Camera Rig**. Acesta include în scenă toată logica necesară camerei virtuale și head tracking-ului | * În scenă ar trebui să vă apară obiectul **[BuildingBlock] Camera Rig**. Acesta include în scenă toată logica necesară camerei virtuale și head tracking-ului | ||
Line 258: | Line 258: | ||
* ''HandGrabInteractable'' indică faptul că acesta poate răspune unui **interactor** de tip **grab** al **mâinii** (anume acei interactori **HandGrabInteractor** menționați anterior) | * ''HandGrabInteractable'' indică faptul că acesta poate răspune unui **interactor** de tip **grab** al **mâinii** (anume acei interactori **HandGrabInteractor** menționați anterior) | ||
- | În GIF-ul următor se prezintă acese funcționalități. Pentru a face switch între controller-e și hand tracking, pur și simplu lăsați din mână controller-ele, întindeți mâinile în fața headset-ului și așteptați câteva secunde. | + | GIF-ul de mai jos prezintă acese funcționalități. Pentru a face switch între controller-e și hand tracking, pur și simplu lăsați din mână controller-ele, întindeți mâinile în fața headset-ului și așteptați câteva secunde. |
{{ :irva:laboratoarevr:irva_2024_vr_metaxr_l4_1.gif?400 |}} | {{ :irva:laboratoarevr:irva_2024_vr_metaxr_l4_1.gif?400 |}} | ||
Line 273: | Line 273: | ||
* Virtual (Synthetic) Hands | * Virtual (Synthetic) Hands | ||
* Grab Interaction | * Grab Interaction | ||
- | - **[✨Bonus✨]** TODO | ||