Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoarevr:04 [2024/10/14 14:20]
andrei.lapusteanu Finished basic tasks
irva:laboratoarevr:04 [2024/11/12 12:28] (current)
andrei.lapusteanu
Line 136: Line 136:
 Sistemul de operare al acestor device-uri se bazează pe **Android**,​ așadar, procesul de build al unei aplicații este similar cu cel prezentat în [[irva:​laboratoarevr:​01|laboratorul de Cardboard XR]]. Sistemul de operare al acestor device-uri se bazează pe **Android**,​ așadar, procesul de build al unei aplicații este similar cu cel prezentat în [[irva:​laboratoarevr:​01|laboratorul de Cardboard XR]].
  
-Puteți realiza build-uri în cel mai simplu mod prin opțiunea de **Build And Run** din meniul de **Build Settings** din Unity Editor. La finalul build-ului, aplicația este instalată pe headset și pornită în mod automat. Aplicația se poate apoi regăsi în următorul submeniu:+Puteți realiza build-uri în cel mai simplu mod folosiți ​opțiunea de **Build And Run** din meniul de **Build Settings** din Unity Editor. La finalul build-ului, aplicația este instalată pe headset și pornită în mod automat. Aplicația se poate apoi regăsi în următorul submeniu:
  
 {{ :​irva:​laboratoare:​mq2_tutorial_5_findbuiltapp.gif?​500 |}} {{ :​irva:​laboratoare:​mq2_tutorial_5_findbuiltapp.gif?​500 |}}
Line 156: Line 156:
 ==== Import schelet laborator ==== ==== Import schelet laborator ====
  
-  * Importați ultima versiune a pachetului ''​WIP_NAME''​ care se găsește în folder-ul **UnityPackages** din folder-ul root al proiectului+  * Importați ultima versiune a pachetului ''​IRVA_L4_VR_MetaXR_Skeleton''​ care se găsește în folder-ul **UnityPackages** din folder-ul root al proiectului
  
 ==== Building Blocks ===== ==== Building Blocks =====
Line 182: Line 182:
 ==== Camera Rig ==== ==== Camera Rig ====
  
-  * Deschideți scena suport a laboratorului. Aceasta momentan nu conține niciun element care permite rularea ​folosit ​Quest Link+  * Deschideți scena suport a laboratorului. Aceasta momentan nu conține niciun element care permite rularea ​folosind ​Quest Link
   * Includeți în primul rând în scenă prin drag-and-drop building block-ul **Camera Rig**   * Includeți în primul rând în scenă prin drag-and-drop building block-ul **Camera Rig**
   * În scenă ar trebui să vă apară obiectul **[BuildingBlock] Camera Rig**. Acesta include în scenă toată logica necesară camerei virtuale și head tracking-ului   * În scenă ar trebui să vă apară obiectul **[BuildingBlock] Camera Rig**. Acesta include în scenă toată logica necesară camerei virtuale și head tracking-ului
Line 258: Line 258:
     * ''​HandGrabInteractable''​ indică faptul că acesta poate răspune unui **interactor** de tip **grab** al **mâinii** (anume acei interactori **HandGrabInteractor** menționați anterior)     * ''​HandGrabInteractable''​ indică faptul că acesta poate răspune unui **interactor** de tip **grab** al **mâinii** (anume acei interactori **HandGrabInteractor** menționați anterior)
  
-În GIF-ul ​următor se prezintă acese funcționalități. Pentru a face switch între controller-e și hand tracking, pur și simplu lăsați din mână controller-ele,​ întindeți mâinile în fața headset-ului și așteptați câteva secunde.+GIF-ul ​de mai jos prezintă acese funcționalități. Pentru a face switch între controller-e și hand tracking, pur și simplu lăsați din mână controller-ele,​ întindeți mâinile în fața headset-ului și așteptați câteva secunde.
  
 {{ :​irva:​laboratoarevr:​irva_2024_vr_metaxr_l4_1.gif?​400 |}} {{ :​irva:​laboratoarevr:​irva_2024_vr_metaxr_l4_1.gif?​400 |}}
Line 273: Line 273:
     * Virtual (Synthetic) Hands     * Virtual (Synthetic) Hands
     * Grab Interaction     * Grab Interaction
-  - **[✨Bonus✨]** TODO 
  
irva/laboratoarevr/04.1728904833.txt.gz · Last modified: 2024/10/14 14:20 by andrei.lapusteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0