This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:teme:2018:01 [2018/10/23 09:59] alexandru.gradinaru created |
egc:teme:2018:01 [2019/10/20 20:21] (current) ovidiu.dinu [Tema 1 - My Flappy Bird] |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| ===== Tema 1 ===== | ===== Tema 1 ===== | ||
| - | ==== Brick breaker ==== | + | ==== Tema 1 - Brick Breaker ==== |
| Scopul temei este realizarea unui joc 2D in care utilizatorul controleaza o platforma. Platforma ghideaza o bila care loveste caramizi. | Scopul temei este realizarea unui joc 2D in care utilizatorul controleaza o platforma. Platforma ghideaza o bila care loveste caramizi. | ||
| Line 48: | Line 48: | ||
| * deplasare prin reflexie la coliziunea cu peretii si caramizile (15 puncte) | * deplasare prin reflexie la coliziunea cu peretii si caramizile (15 puncte) | ||
| * animatie disparitie caramizi si animatie rotire si cadere powerups (10 puncte) | * animatie disparitie caramizi si animatie rotire si cadere powerups (10 puncte) | ||
| - | * gestiune pierdere vieti | + | * gestiune pierdere vieti (5 puncte) |
| * implementarea unui powerup la alegere (10 puncte) | * implementarea unui powerup la alegere (10 puncte) | ||
| Line 75: | Line 75: | ||
| In fisierul LabList.h trebuie adaugata si calea catre header-ul temei. De exemplu: #include <Laboratoare/Tema1/Tema1.h> | In fisierul LabList.h trebuie adaugata si calea catre header-ul temei. De exemplu: #include <Laboratoare/Tema1/Tema1.h> | ||
| - | Inainte sa incarcati tema pe moodle, dati Clean Solution si stergeti fisierele in plus care ocupa foarte mult spatiu (de exemplu, tot ce e in folderul .vs, si fisierul Framework_EGC.VC) | + | === Arhivarea proiectului === |
| + | |||
| + | <note> | ||
| + | * in mod normal arhiva trebuie sa contina toate resursele necesare compilarii si rularii | ||
| + | * inainte de a face arhiva asigurati-va ca ati dat clean la proiect | ||
| + | * click dreapta pe proiect in **Solution Explorer** -> **Clean Solution**, sau | ||
| + | * stergeti folderul __**/Visual Studio/obj**__ | ||
| + | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista) | ||
| + | * stergeti fisierul __**/Visual Studio/Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista) | ||
| + | * stergeti folderul __**/x64**__ sau __**/x86**__ (in caz ca exista) | ||
| + | * executabilul final este generat in folderul __**/x86**__ sau __**/x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti) | ||
| + | * in cazul in care arhiva tot depaseste limita de 20MB (nu ar trebui), puteti sa stergeti si folderul __**/libs**__ sau __**/Resources**__ intrucat se pot adauga la testare. Nu este recomandat sa faceti acest lucru intrucat ingreuneaza mult testarea in cazul in care versiunea curenta a librariilor/resurselor difera de versiunea utilizata la momentul scrierii temei. | ||
| + | </note> | ||
| === Deadline tema === | === Deadline tema === | ||
| 4 noiembrie ora 23:55 | 4 noiembrie ora 23:55 | ||