This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:teme:2017:01 [2017/10/20 17:07] alexandru.gradinaru [Enunt] |
egc:teme:2017:01 [2019/10/22 06:31] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 31: | Line 31: | ||
| Ciocnirea sau atingerea a doua obiecte se defineste prin termenul de coliziune. Determinarea coliziunii poate fi simplificata prin aproximarea caracterului cu un cerc. | Ciocnirea sau atingerea a doua obiecte se defineste prin termenul de coliziune. Determinarea coliziunii poate fi simplificata prin aproximarea caracterului cu un cerc. | ||
| - | <note tip>Mai multe informatii despre metode de coliziune: | + | <note tip>Mai multe informatii despre ce reprezinta coliziunea si cum se poate implementa: |
| - | * https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Games/Techniques/2D_collision_detection | + | * [[https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Games/Techniques/2D_collision_detection]] |
| - | * https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Games/Techniques/3D_collision_detection | + | * [[https://learnopengl.com/In-Practice/2D-Game/Collisions/Collision-detection]] |
| - | * https://studiofreya.com/3d-math-and-physics/collision-theory/ | + | * [[https://www.youtube.com/watch?v=aTbw71EpamY]] |
| - | * Google search :) | + | * [[https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Games/Techniques/3D_collision_detection]] |
| </note> | </note> | ||
| Line 44: | Line 44: | ||
| **Geometrie minimala** | **Geometrie minimala** | ||
| * Astronaut <-> triunghi | * Astronaut <-> triunghi | ||
| - | * Asteroizii <-> discuri de cerc cu rotatie, translatie sau scalare permanenta (discretizarea punctelor poate fi facuta cu un pas mai mare astfel incat sa fie observata mai bine rotatia acestora) | + | * Asteroizii <-> discuri de cerc (minim 8 varfuri) cu rotatie, translatie sau scalare permanenta (discretizarea punctelor poate fi facuta cu un pas mai mare astfel incat sa fie observata mai bine rotatia acestora) |
| * Platformele <-> suprafete rectangulare fixe in spatiu | * Platformele <-> suprafete rectangulare fixe in spatiu | ||
| Line 61: | Line 61: | ||
| <note important> | <note important> | ||
| - | Puteti sa folositi ce culori doriti atat timp cat este observata clar distinctia dintre obiecte. | ||
| Alte aspecte ce nu au fost prezentate raman la latitudinea voastra. | Alte aspecte ce nu au fost prezentate raman la latitudinea voastra. | ||
| </note> | </note> | ||
| Line 67: | Line 66: | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| * Se poate utiliza framework-ul de laborator sau o implementare proprie. | * Se poate utiliza framework-ul de laborator sau o implementare proprie. | ||
| - | * Plecand de la pozitia mouse-ului in pixeli si cunoscand spatiul logic utilizat puteti sa calculati pozitia logica a cursorului pentru a determina directia de deplasare. | ||
| * Documentatia pentru evenimentele de mouse se gaseste in fisierul [[https://github.com/UPB-Graphics/Framework-EGC/blob/master/Source/Core/Window/InputController.h|/Core/Window/InputController.h]] | * Documentatia pentru evenimentele de mouse se gaseste in fisierul [[https://github.com/UPB-Graphics/Framework-EGC/blob/master/Source/Core/Window/InputController.h|/Core/Window/InputController.h]] | ||
| </note> | </note> | ||
| Line 78: | Line 76: | ||
| <note> | <note> | ||
| * in mod normal arhiva trebuie sa contina toate resursele necesare compilarii si rularii | * in mod normal arhiva trebuie sa contina toate resursele necesare compilarii si rularii | ||
| - | * inainte de a face arhiva asigurativa ca ati dat clean la proiect | + | * inainte de a face arhiva asigurati-va ca ati dat clean la proiect |
| * click dreapta pe proiect in **Solution Explorer** -> **Clean Solution**, sau | * click dreapta pe proiect in **Solution Explorer** -> **Clean Solution**, sau | ||
| * stergeti folderul __**/Visual Studio/obj**__ | * stergeti folderul __**/Visual Studio/obj**__ | ||