This shows you the differences between two versions of the page.
|
egc:teme:03 [2016/12/23 00:54] gabriel.ivanica [Enunt] |
egc:teme:03 [2016/12/23 01:27] (current) gabriel.ivanica [Enunt] |
||
|---|---|---|---|
| Line 3: | Line 3: | ||
| * **Responsabil**: Oana Ferche \\ | * **Responsabil**: Oana Ferche \\ | ||
| - | * **Perioada de lucru**: 8 Decembrie - 22 Decembrie (2 saptamani) | + | * **Perioada de lucru**: 8 Decembrie 2016 - 8 Ianuarie 2017 (2 saptamani + 1 zi) |
| - | * **Termen de predare**: 22 Decembrie 2016, 23:59 \\ | + | |
| * **Depunctare intarziere**: **2.5p/zi** pana la maxim **40p** din totalul de **100p** \\ | * **Depunctare intarziere**: **2.5p/zi** pana la maxim **40p** din totalul de **100p** \\ | ||
| - | * **Nu exista depunctari pe perioada vacantei**: 24 Decembrie 2016 - 8 Ianuarie 2017 | + | * **Perioada vacantei**: 24 Decembrie 2016 - 8 Ianuarie 2017 (nu este considerata perioada de lucru deci nu exista depunctare asociata acestei perioade) |
| + | |||
| + | <note warning> | ||
| + | ** Actualizari enunt: ** | ||
| + | |||
| + | **22 Decembrie:** | ||
| + | * A fost modificata perioada de lucru (+1 zi) | ||
| + | * Au fost adaugate explicatii suplimentare in cazul in care existau neclaritati asupra cerintei temei sau a unor termeni utilizati | ||
| + | * "o unda", "un val" - un singur varf (amplitudine) | ||
| + | * efectul de "slow-motion" - trebuie sa permita si ("fast-foward") adica revenirea la viteza initiala sau cresterea acesteia | ||
| + | |||
| + | Diferenta dintre cele 2 intelesuri in cazul in care s-a inteles gresit termenul de "un val" / "o unda" (adica diferenta dintre unda cu multiple puncte de amplitudine si **un singur punct de amplitudine (ce cere tema)** consista doar in tratarea unei logici suplimentare ce nu ar trebui sa depaseasca cateva linii de cod, activitate ce ar trebui sa fie acoperita lejer de prelungirea cu 1 zi a perioadei de lucru. | ||
| + | |||
| + | </note> | ||
| Line 15: | Line 27: | ||
| apasarea tastei Space, din aceasta sfera se va lansa o “picatura” de apa (practic o alta sfera) ce | apasarea tastei Space, din aceasta sfera se va lansa o “picatura” de apa (practic o alta sfera) ce | ||
| va cadea pe verticala pe plasa. La contactul cu suprafata acesteia, din punctul de contact se va | va cadea pe verticala pe plasa. La contactul cu suprafata acesteia, din punctul de contact se va | ||
| - | simula **o unda** (un singur val) sinusoidala circulara, asemeni valurilor generate de o picatura pe suprafata unei | + | simula **o unda** (un singur val, cu un singur punct de amplitudine) sinusoidala circulara, asemeni valurilor generate de o picatura pe suprafata unei |
| ape linistite. Unda respectiva se va atenua in timp. | ape linistite. Unda respectiva se va atenua in timp. | ||