Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

sda-ab:tema1 [2022/03/28 22:13]
ruben_gilian.udroiu [Tips Checker]
sda-ab:tema1 [2022/03/29 12:17] (current)
andreea.udrea [Informații]
Line 9: Line 9:
 ===== Informații ===== ===== Informații =====
  
-  * Deadline hard, 23.05.2021 ​ora 23:59 (termen limită - nu se obţin puncte pe soluţiile trimise mai târziu)+  * Deadline hard, 22 mai, ora 23:59 (termen limită - nu se obţin puncte pe soluţiile trimise mai târziu)
   * Checker-ul offline îl puteţi descărca de la  [[https://​github.com/​sda-ab/​lan-party-02-checker| această adresă]]   * Checker-ul offline îl puteţi descărca de la  [[https://​github.com/​sda-ab/​lan-party-02-checker| această adresă]]
 +  * Informații despre ce este un makefile gasiți [[https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​sda-ab/​makefile| aici]] și [[https://​github.com/​sda-ab/​makefile-intro| aici]]
   * Puteţi cere ajutor oricând la această adresă [[sda.ab.teme@gmail.com|email]]   * Puteţi cere ajutor oricând la această adresă [[sda.ab.teme@gmail.com|email]]
  
Line 26: Line 27:
     * Se vor introduce în stivă echipele în funcție de rezultatul obținut și se va adauga un punct la punctajul de echipă al echipelor ce au câștigat.     * Se vor introduce în stivă echipele în funcție de rezultatul obținut și se va adauga un punct la punctajul de echipă al echipelor ce au câștigat.
     * In cazul unui meci in care ambele echipe au acelasi punctaj, se va alege prima echipa adaugata in meciul disputat.     * In cazul unui meci in care ambele echipe au acelasi punctaj, se va alege prima echipa adaugata in meciul disputat.
-    * Se vor șterge echipele ce se găsesc în stiva de învinși.+    * Se vor șterge echipele ce se găsesc în stiva de învinși. ​(la finalul fiecărei etape; ex: dintr-o runda cu 8 echipe, stergerea se face dupa ce au fost eliminate toate echipele. In acest caz, dupa ce au fost eliminate 4 dintre echipe, se vor sterge. In runda urmatoare, pe acest exemplu, se vor adauga 2 echipe in stiva de invinsi, dupa care o sa fie eliberata din nou - stiva de invinsi -.)
     * Din stiva de câștigători se vor extrage echipele și se va umple din nou coada de meciuri formându-se meciuri cu echipele consecutive (prima echipă scoasă din stivă va juca cu a doua echipa scoasă din stivă primul meci).     * Din stiva de câștigători se vor extrage echipele și se va umple din nou coada de meciuri formându-se meciuri cu echipele consecutive (prima echipă scoasă din stivă va juca cu a doua echipa scoasă din stivă primul meci).
     * Se vor repeta pașii enumerați pana la aflarea echipelor de pe primele 8 locuri, care vor fi salvate intr-o alta lista, dupa aflarea acestora se vor continua meciurile pana la aflarea echipei castigatoare.     * Se vor repeta pașii enumerați pana la aflarea echipelor de pe primele 8 locuri, care vor fi salvate intr-o alta lista, dupa aflarea acestora se vor continua meciurile pana la aflarea echipei castigatoare.
Line 44: Line 45:
   * Pentru cerința 4 se dorește afișarea BST -ului în ordine descrescătoare. Adică afișarea clasamentului în ordine descrescătoare.   * Pentru cerința 4 se dorește afișarea BST -ului în ordine descrescătoare. Adică afișarea clasamentului în ordine descrescătoare.
   * Pentru cerința 5 se dorește crearea unui AVL cu echipele de la sub punctul anterior și scrierea în fișier a echipelor de la nivelul 2.   * Pentru cerința 5 se dorește crearea unui AVL cu echipele de la sub punctul anterior și scrierea în fișier a echipelor de la nivelul 2.
-  * Structurile de date necesare trebuie deduse astfel încât sa respecte normele de buna implementare Ex: un jucator are nume, prenume, experienta - prin urmare se va folosi un tip de date care sa caracterizeze aceasta entitate:​(Acelasi lucru trebuie facut si pentru alte tipuri de date necesare realizarii aplicatiei.)+  * Structurile de date necesare trebuie deduse astfel încât sa respecte normele de buna implementare Ex: un jucator are nume, prenume, ​puncte de experienta - prin urmare se va folosi un tip de date care sa caracterizeze aceasta entitate:​(Acelasi lucru trebuie facut si pentru alte tipuri de date necesare realizarii aplicatiei.)
  
 <code cpp player.h>​ <code cpp player.h>​
Line 55: Line 56:
 </​code>​ </​code>​
  
-<​note>​Formula de calcul a punctajului de echipa este: media aritmetica a experienței (xp) jucătorilor din echipa respectiva. La fiecare meci câștigat punctajul de echipa va creste cu 1.(Trebuie modificate toate punctajele jucătorilor echipei pentru realizarea acestui task.)</​note>​+<​note>​Formula de calcul a punctajului de echipa este: media aritmetica a punctelor de experiență (pointscorespunzătoare ​jucătorilor din echipa respectiva. La fiecare meci câștigat punctajul de echipa va creste cu 1.(Trebuie modificate toate punctajele jucătorilor echipei pentru realizarea acestui task.)</​note>​
  
 ===== Exemplu ===== ===== Exemplu =====
Line 183: Line 184:
  
 <note tip>​Exemplu cerinta 2: <note tip>​Exemplu cerinta 2:
-Initial sunt 146 de echipe, iar valoarea lui N pentru a avea numarul maxim de echipe ca putere a lui 2 este 7 => 2^7 = 128, ceea ce inseamna ca din 146 echipe eliminam pana cand raman 128 de echipe in concurs.+ 
 +Initial sunt **146** de echipe, iar valoarea lui N pentru a avea numarul maxim de echipe ca putere a lui 2 este 7 => 2^7 = **128**, ceea ce inseamna ca din 146 echipe eliminam pana cand raman 128 de echipe in concurs.
 </​note>​ </​note>​
  
sda-ab/tema1.1648494786.txt.gz · Last modified: 2022/03/28 22:13 by ruben_gilian.udroiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0