This shows you the differences between two versions of the page.
sda-ab:tema1 [2022/03/28 22:15] ruben_gilian.udroiu [Cerințe] |
sda-ab:tema1 [2024/03/30 17:56] (current) andreea.udrea [Reguli de trimitere] |
||
---|---|---|---|
Line 9: | Line 9: | ||
===== Informații ===== | ===== Informații ===== | ||
- | * Deadline hard, 23.05.2021 ora 23:59 (termen limită - nu se obţin puncte pe soluţiile trimise mai târziu) | ||
* Checker-ul offline îl puteţi descărca de la [[https://github.com/sda-ab/lan-party-02-checker| această adresă]] | * Checker-ul offline îl puteţi descărca de la [[https://github.com/sda-ab/lan-party-02-checker| această adresă]] | ||
+ | * Informații despre ce este un makefile gasiți [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/sda-ab/makefile| aici]] și [[https://github.com/sda-ab/makefile-intro| aici]] | ||
* Puteţi cere ajutor oricând la această adresă [[sda.ab.teme@gmail.com|email]] | * Puteţi cere ajutor oricând la această adresă [[sda.ab.teme@gmail.com|email]] | ||
Line 26: | Line 26: | ||
* Se vor introduce în stivă echipele în funcție de rezultatul obținut și se va adauga un punct la punctajul de echipă al echipelor ce au câștigat. | * Se vor introduce în stivă echipele în funcție de rezultatul obținut și se va adauga un punct la punctajul de echipă al echipelor ce au câștigat. | ||
* In cazul unui meci in care ambele echipe au acelasi punctaj, se va alege prima echipa adaugata in meciul disputat. | * In cazul unui meci in care ambele echipe au acelasi punctaj, se va alege prima echipa adaugata in meciul disputat. | ||
- | * Se vor șterge echipele ce se găsesc în stiva de învinși. (la finalul fiecărei etape) | + | * Se vor șterge echipele ce se găsesc în stiva de învinși. (la finalul fiecărei etape; ex: dintr-o runda cu 8 echipe, stergerea se face dupa ce au fost eliminate toate echipele. In acest caz, dupa ce au fost eliminate 4 dintre echipe, se vor sterge. In runda urmatoare, pe acest exemplu, se vor adauga 2 echipe in stiva de invinsi, dupa care o sa fie eliberata din nou - stiva de invinsi -.) |
* Din stiva de câștigători se vor extrage echipele și se va umple din nou coada de meciuri formându-se meciuri cu echipele consecutive (prima echipă scoasă din stivă va juca cu a doua echipa scoasă din stivă primul meci). | * Din stiva de câștigători se vor extrage echipele și se va umple din nou coada de meciuri formându-se meciuri cu echipele consecutive (prima echipă scoasă din stivă va juca cu a doua echipa scoasă din stivă primul meci). | ||
* Se vor repeta pașii enumerați pana la aflarea echipelor de pe primele 8 locuri, care vor fi salvate intr-o alta lista, dupa aflarea acestora se vor continua meciurile pana la aflarea echipei castigatoare. | * Se vor repeta pașii enumerați pana la aflarea echipelor de pe primele 8 locuri, care vor fi salvate intr-o alta lista, dupa aflarea acestora se vor continua meciurile pana la aflarea echipei castigatoare. | ||
Line 183: | Line 183: | ||
<note tip>Exemplu cerinta 2: | <note tip>Exemplu cerinta 2: | ||
- | Initial sunt 146 de echipe, iar valoarea lui N pentru a avea numarul maxim de echipe ca putere a lui 2 este 7 => 2^7 = 128, ceea ce inseamna ca din 146 echipe eliminam pana cand raman 128 de echipe in concurs. | + | |
+ | Initial sunt **146** de echipe, iar valoarea lui N pentru a avea numarul maxim de echipe ca putere a lui 2 este 7 => 2^7 = **128**, ceea ce inseamna ca din 146 echipe eliminam pana cand raman 128 de echipe in concurs. | ||
</note> | </note> | ||
Line 196: | Line 197: | ||
<note warning>**Alte probleme pot aparea din cauza alocarii/eliberarii neadecvate de memorie.**</note> | <note warning>**Alte probleme pot aparea din cauza alocarii/eliberarii neadecvate de memorie.**</note> | ||
===== Reguli de trimitere ===== | ===== Reguli de trimitere ===== | ||
- | * Puteţi încărca mai multe soluţii, se va lua în considerare ultima solutie incarcata, termen limita x | + | * Puteţi încărca mai multe soluţii, se va lua în considerare ultima solutie încărcată |
- | * Arhiva temei va avea numele GrupaSerie_Nume_Prenume_TemaNr.zip și va fi încărcată pe moodle. | + | * Fișierele care trebuie trimise: |
- | * Arhiva trimisă conține (direct în rădăcină): | + | - Fişierele (.c si .h) cu codul programului; |
- | - Fişierul sau fişierele (.c si .h) cu codul programului; | + | |
- Makefile-ul (cu regulile make build și make clean). Executabilul generat trebuie să se numească lanParty; | - Makefile-ul (cu regulile make build și make clean). Executabilul generat trebuie să se numească lanParty; | ||
- fișierul README în care va fi descrisă soluția problemei. | - fișierul README în care va fi descrisă soluția problemei. | ||
- | |||
==== Restricții ==== | ==== Restricții ==== | ||
* Implementarea se va face folosind limbajul C; | * Implementarea se va face folosind limbajul C; |