This is an old revision of the document!
Laboratorul 04: Liste
1. Obiectivele laboratorului
2. Introducere
2.1. Ce este o lista?
Listele sunt cele mai bune și cele mai simple exemple a unei structuri de date dinamice care folosește pointeri la implementarea sa.în mod esențial, trebuie înțeles că listele funcționează ca un vector care se poate mări sau micșora după nevoie, din orice punct al mulțimii sale de elemente.
 
Avantaje
- Elementele pot fi adăugate sau șterse din mijlocul listei 
- Nu trebuie definită o mărime inițială, iar memoria se alocă pe rând, odată cu fiecare element adăugat 
 
- structura_lista.c
- typedef struct {
     int val;
     node *next;
} node_t;
 
2.2. Clasificare
2.3. Operatii cu liste
- Adăugare la începutul listei 
- Adăugare la sfârsitul listei 
- Adăugarea înainte sau după un element dat 
- Ștergerea capului de listă 
- Ștergerea unui element oarecare din listă