This is an old revision of the document!
Acest document descrie regulile standard de coding style care trebuie urmate pentru proiectele de programare orientată pe obiecte (POO) în C++.
<code> // Exemplu include-uri #include "MyClass.h" #include "Helper.h" #include <iostream> #include <vector> </code>
MyClass).getValue()).m_ (ex. m_value).MAX_VALUE).namespace utils). enum class Color {
RED,
GREEN,
BLUE
};
class MyClass
{
public:
void myMethod()
{
// Cod aici
}
};
a + b).func(a, b)).public înaintea protected și protected înaintea private. MyClass::MyClass(int value)
: m_value(value)
{
}
int getValue() const;). class MyClass
{
private:
int m_value;
public:
int getValue() const { return m_value; }
void setValue(int value) { m_value = value; }
};
using namespace std;. Folosiți calificative explicite (ex. std::vector).
#include <iostream>
class MyClass
{
private:
int m_value;
public:
MyClass(int value)
: m_value(value)
{
}
int getValue() const { return m_value; }
void setValue(int value) { m_value = value; }
};
int main()
{
MyClass obj(10);
std::cout << obj.getValue() << std::endl;
obj.setValue(20);
std::cout << obj.getValue() << std::endl;
return 0;
}
Acest regulament va fi actualizat pe măsură ce apar cerințe suplimentare.