Acest document descrie regulile standard de coding style care trebuie urmate pentru proiectele de programare orientată pe obiecte (POO) în C++.
// Exemplu include-uri #include "MyClass.h" #include "Helper.h" #include <iostream> #include <vector>
MyClass
).getValue()
).m_
(ex. m_value
).MAX_VALUE
).namespace utils
).enum class Color { RED, GREEN, BLUE };
class MyClass { public: void myMethod() { // Cod aici } };
a + b
).func(a, b)
).MyClass::MyClass(int value) : m_value(value) { }
int getValue() const;
).class MyClass { private: int m_value; public: int getValue() const { return m_value; } void setValue(const int& value) { m_value = value; } };
using namespace std;
. Folosiți calificative explicite (ex. std::vector
).#include <iostream> class MyClass { private: int m_value; public: MyClass(int value) : m_value(value) { } int getValue() const { return m_value; } void setValue(int value) { m_value = value; } }; int main() { MyClass obj(10); std::cout << obj.getValue() << std::endl; obj.setValue(20); std::cout << obj.getValue() << std::endl; return 0; }
Acest regulament va fi actualizat pe măsură ce apar cerințe suplimentare.