Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

poo-is-ab:laboratoare:01 [2025/01/11 11:54]
razvan.cristea0106 [Diferențe C/C++]
poo-is-ab:laboratoare:01 [2025/01/19 22:27] (current)
razvan.cristea0106
Line 762: Line 762:
 La fel ca în C, în C++ putem declara variabile constante folosind cuvântul cheie **const**. Așa cum le spune și numele variabilele constante sunt cele care odată inițializate cu o valoare **nu** mai pot fi modificate. La fel ca în C, în C++ putem declara variabile constante folosind cuvântul cheie **const**. Așa cum le spune și numele variabilele constante sunt cele care odată inițializate cu o valoare **nu** mai pot fi modificate.
  
-<note warning>​O variabilă constantă se ințializează pe linia unde a fost **declarată** altfel va genera o eroare de compilare</​note>​+<note warning>​O ​**variabilă constantă** se ințializează pe linia unde a fost **declarată** altfel va genera o eroare de compilare.</​note>​
  
 == Utilizarea keyword-ului const pe variabile obișnuite == == Utilizarea keyword-ului const pe variabile obișnuite ==
Line 835: Line 835:
 === Citirea și afișarea variabilelor === === Citirea și afișarea variabilelor ===
  
-În C erați obișnuiți să citiți și să afișați variabilele utilizând funcțiile **scanf** și **printf**. În C++ vom folosi operatorul **%%>>​%%** pentru ​citire ​și operatorul **%%<<​%%** pentru afișare.+În C erați obișnuiți să citiți și să afișați variabilele utilizând funcțiile **scanf** și **printf**. În C++ vom folosi operatorul **%%>>​%%** pentru ​citirea datelor de la tastatură sau din fișiere ​și operatorul **%%<<​%%** pentru afișarea datelor în fișiere sau consolă.
  
 == Citirea și afișarea în C == == Citirea și afișarea în C ==
poo-is-ab/laboratoare/01.1736589284.txt.gz · Last modified: 2025/01/11 11:54 by razvan.cristea0106
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0