This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:2020:02 [2020/10/28 00:06] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:2020:02 [2021/11/10 20:16] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 335: | Line 335: | ||
===== Cerinte ===== | ===== Cerinte ===== | ||
- | Leapşa 2D platformer | + | Leapşa 2D platformer: realizati un 2D platformer cu interactiuni simple care sa includa: |
- | + | - Un mediu de joaca prin folosirea de tilemap: | |
- | - Puteti porni de la o scena de start de aici: [[https://www.dropbox.com/s/8lo09g081ni0j2c/2DTilemapsStarter.zip?dl=0 | Download ZIP]] | + | - Creati o paleta de sprite-uri |
- | - Creati o paleta de sprite-uri | + | - Creati un tilemap |
- | - Adaugati un tilemap | + | |
- Desenati tilemap-ul folosind paleta definita, adaugand coliziune pe alocuri | - Desenati tilemap-ul folosind paleta definita, adaugand coliziune pe alocuri | ||
- Desenati tilemap-ul cu diverse tipuri de brush, inclusiv cu cel definit custom (GemBrush) | - Desenati tilemap-ul cu diverse tipuri de brush, inclusiv cu cel definit custom (GemBrush) | ||
- | - Adaugati un nou tilemap | + | - Un mediu generat aleator |
- Definiti un RuleTile si reguli pentru un tile (de ex JungleTile - aveti deja exemplu cu GrassPlatform) | - Definiti un RuleTile si reguli pentru un tile (de ex JungleTile - aveti deja exemplu cu GrassPlatform) | ||
+ | - Creati un tilemap | ||
- Creati un script pentru a genera random o suprafata de teren/obstacole cu coliziune folosind RuleTile | - Creati un script pentru a genera random o suprafata de teren/obstacole cu coliziune folosind RuleTile | ||
- | - Creati un script pentru a genera random elemente de mediu fara coliziune (le gasiti in EnvironmentProps; puteti folosi un output de Random sau direct un RandomTile) | + | - [bonus] Creati un script pentru a genera random elemente de mediu fara coliziune (le gasiti in EnvironmentProps; puteti folosi un output de Random sau direct un RandomTile) |
- | - Creati un script pentru a genera random elemente de pickup (aveti un prefab ''CollectableGem'' la dispozitie pe care il puteti folosi intr-un PrefabTile) | + | - [bonus] Creati un script pentru a genera random elemente de pickup (aveti un prefab ''CollectableGem'' la dispozitie pe care il puteti folosi intr-un PrefabTile) |
- | - Adaugati in scena o imagine care reprezinta fundalul de joc (animat) | + | - Un fundal animat in scena (o imagine, sau obiecte) |
- | - Configurati camera astfel incat sa urmareasca personajul principal din scena | + | - Minim doua tipuri de inamici animati (prin orice tehnica prezentata) |
- | - Adaugati minim doua tipuri de inamici animati prin tehnici diferite | + | - trag cu proiectile aleator/in jucator: la atingerea jucatorului iau damage |
- | - trag cu proiectile in jucator: la atingerea jucatorului iau damage | + | |
- animat in mai multe stari (minim 3: miscare, atac, distrugere) | - animat in mai multe stari (minim 3: miscare, atac, distrugere) | ||
- la coliziune cu jucatorul se distrug | - la coliziune cu jucatorul se distrug | ||
- | - sunt generati dinamic, la pozitii aleatoare si se deplaseaza incontinuu | + | - sunt generati dinamic, la pozitii aleatoare si se deplaseaza continuu |
- | - Adaugati/Extindeti caracterul principal astfel incat sa prezinte urmatoarele elemente: | + | - Un personaj principal |
+ | - Configurati camera astfel incat sa urmareasca personajul principal din scena | ||
- Se poate controla de la tastatura | - Se poate controla de la tastatura | ||
- Animat in mai multe stari (minim 3: mers, sarit, damage) | - Animat in mai multe stari (minim 3: mers, sarit, damage) | ||
- Health (viata jucatorului): se decrementeaza in momentul in care este atins de proiectile inamice | - Health (viata jucatorului): se decrementeaza in momentul in care este atins de proiectile inamice | ||
- | - Score (scorul jucatorului): se incrementeaza in momentul in care atinge inamicii | + | - Score (scorul jucatorului): se incrementeaza in momentul in care atinge inamicii sau [bonus] trece prin obiecte colectabile |
+ | |||
+ | <note tip>Descarcati scena de start de aici, cu personaj deja configurat si cu rule-tile-uri: [[https://www.dropbox.com/s/8lo09g081ni0j2c/2DTilemapsStarter.zip?dl=0 | Download ZIP]]</note> | ||
===== Resurse ===== | ===== Resurse ===== |