Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2020:02 [2020/10/28 00:06]
alexandru.gradinaru
pjv:laboratoare:2020:02 [2021/11/10 20:16] (current)
alexandru.gradinaru
Line 335: Line 335:
 ===== Cerinte ===== ===== Cerinte =====
  
-Leapşa 2D platformer +Leapşa 2D platformer: realizati un 2D platformer cu interactiuni simple care sa includa: 
- +  - Un mediu de joaca prin folosirea ​de tilemap
-  - Puteti porni de la o scena de start de aici[[https://​www.dropbox.com/​s/​8lo09g081ni0j2c/​2DTilemapsStarter.zip?​dl=0 | Download ZIP]] +    - Creati o paleta de sprite-uri 
-  - Creati o paleta de sprite-uri +    Creati ​un tilemap
-  Adaugati ​un tilemap+
     - Desenati tilemap-ul folosind paleta definita, adaugand coliziune pe alocuri     - Desenati tilemap-ul folosind paleta definita, adaugand coliziune pe alocuri
     - Desenati tilemap-ul cu diverse tipuri de brush, inclusiv cu cel definit custom (GemBrush)     - Desenati tilemap-ul cu diverse tipuri de brush, inclusiv cu cel definit custom (GemBrush)
-  - Adaugati un nou tilemap+  - Un mediu generat aleator
     - Definiti un RuleTile si reguli pentru un tile (de ex JungleTile - aveti deja exemplu cu GrassPlatform)     - Definiti un RuleTile si reguli pentru un tile (de ex JungleTile - aveti deja exemplu cu GrassPlatform)
 +    - Creati un tilemap
     - Creati un script pentru a genera random o suprafata de teren/​obstacole cu coliziune folosind RuleTile     - Creati un script pentru a genera random o suprafata de teren/​obstacole cu coliziune folosind RuleTile
-    - Creati un script pentru a genera random elemente de mediu fara coliziune (le gasiti in EnvironmentProps;​ puteti folosi un output de Random sau direct un RandomTile) +    - [bonus] ​Creati un script pentru a genera random elemente de mediu fara coliziune (le gasiti in EnvironmentProps;​ puteti folosi un output de Random sau direct un RandomTile) 
-    - Creati un script pentru a genera random elemente de pickup (aveti un prefab ''​CollectableGem''​ la dispozitie pe care il puteti folosi intr-un PrefabTile) +    - [bonus] ​Creati un script pentru a genera random elemente de pickup (aveti un prefab ''​CollectableGem''​ la dispozitie pe care il puteti folosi intr-un PrefabTile) 
-  - Adaugati ​in scena o imagine ​care reprezinta fundalul de joc (animat+  - Un fundal animat ​in scena (o imagine, sau obiecte
-  - Configurati camera astfel incat sa urmareasca personajul principal din scena +  - Minim doua tipuri de inamici animati ​(prin orice tehnica prezentata) 
-  - Adaugati minim doua tipuri de inamici animati prin tehnici diferite +    - trag cu proiectile ​aleator/in jucator: la atingerea jucatorului iau damage
-    - trag cu proiectile in jucator: la atingerea jucatorului iau damage+
     - animat in mai multe stari (minim 3: miscare, atac, distrugere)     - animat in mai multe stari (minim 3: miscare, atac, distrugere)
     - la coliziune cu jucatorul se distrug     - la coliziune cu jucatorul se distrug
-    - sunt generati dinamic, la pozitii aleatoare si se deplaseaza ​incontinuu +    - sunt generati dinamic, la pozitii aleatoare si se deplaseaza ​continuu 
-  - Adaugati/​Extindeti caracterul ​principal astfel incat sa prezinte urmatoarele elemente:+  - Un personaj ​principal 
 +    - Configurati camera ​astfel incat sa urmareasca personajul principal din scena
     - Se poate controla de la tastatura     - Se poate controla de la tastatura
     - Animat in mai multe stari (minim 3: mers, sarit, damage)     - Animat in mai multe stari (minim 3: mers, sarit, damage)
     - Health (viata jucatorului):​ se decrementeaza in momentul in care este atins de proiectile inamice     - Health (viata jucatorului):​ se decrementeaza in momentul in care este atins de proiectile inamice
-    - Score (scorul jucatorului):​ se incrementeaza in momentul in care atinge inamicii+    - Score (scorul jucatorului):​ se incrementeaza in momentul in care atinge inamicii ​sau [bonus] trece prin obiecte colectabile 
 + 
 +<note tip>​Descarcati scena de start de aici, cu personaj deja configurat si cu rule-tile-uri:​ [[https://​www.dropbox.com/​s/​8lo09g081ni0j2c/​2DTilemapsStarter.zip?​dl=0 | Download ZIP]]</​note>​
  
 ===== Resurse ===== ===== Resurse =====
pjv/laboratoare/2020/02.1603836367.txt.gz · Last modified: 2020/10/28 00:06 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0