Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pgapi:laboratoare:02 [2025/09/29 18:22]
andrei.lambru
pgapi:laboratoare:02 [2025/09/29 18:23] (current)
andrei.lambru
Line 78: Line 78:
  
   - Descărcați [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​gfx-framework|framework-ul de laborator]]   - Descărcați [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​gfx-framework|framework-ul de laborator]]
-  - Completați în metoda ''​Init'',​ atribuirea pentru fiecare din cele 40 de surse de lumină din scenă a unei poziții, a unei raze și a unei culori alese aleator.+  - Completați în metoda ''​Init'',​ atribuirea pentru fiecare din cele 40 de surse de lumină din scenă a unei poziții, a unei raze și a unei culori alese aleatoriu.
   - Pentru fiecare sursă de lumină, desenați o sferă la poziția ei, cu o rază egală cu dublul razei de influență a acesteia. Setați variabilele ''​light_position'',​ ''​light_color''​ și ''​light_radius'',​ de tipul uniform, cu informațiile sursei de lumină.   - Pentru fiecare sursă de lumină, desenați o sferă la poziția ei, cu o rază egală cu dublul razei de influență a acesteia. Setați variabilele ''​light_position'',​ ''​light_color''​ și ''​light_radius'',​ de tipul uniform, cu informațiile sursei de lumină.
   - În fișierul ''​LightPass.FS.glsl''​ eșantionați texturile din G-buffer și folosiți metoda PhongLight pentru a calcula influența sursei de lumină ce va fi acumulată.   - În fișierul ''​LightPass.FS.glsl''​ eșantionați texturile din G-buffer și folosiți metoda PhongLight pentru a calcula influența sursei de lumină ce va fi acumulată.
   - Completați în fișierul ''​Composition.FS.glsl'',​ calculul de compoziție între culoarea obiectelor și influența luminilor asupra obiectelor.   - Completați în fișierul ''​Composition.FS.glsl'',​ calculul de compoziție între culoarea obiectelor și influența luminilor asupra obiectelor.
   - Realizați o animație de orbitare a surselor de lumină. Orbita pentru fiecare sursă de lumină este în jurul centrului scenei față de axa Oy.   - Realizați o animație de orbitare a surselor de lumină. Orbita pentru fiecare sursă de lumină este în jurul centrului scenei față de axa Oy.
pgapi/laboratoare/02.1759159322.txt.gz · Last modified: 2025/09/29 18:22 by andrei.lambru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0