This shows you the differences between two versions of the page.
|
pgapi:laboratoare:02 [2025/09/29 18:22] andrei.lambru |
pgapi:laboratoare:02 [2025/09/29 18:23] (current) andrei.lambru |
||
|---|---|---|---|
| Line 78: | Line 78: | ||
| - Descărcați [[https://github.com/UPB-Graphics/gfx-framework|framework-ul de laborator]] | - Descărcați [[https://github.com/UPB-Graphics/gfx-framework|framework-ul de laborator]] | ||
| - | - Completați în metoda ''Init'', atribuirea pentru fiecare din cele 40 de surse de lumină din scenă a unei poziții, a unei raze și a unei culori alese aleator. | + | - Completați în metoda ''Init'', atribuirea pentru fiecare din cele 40 de surse de lumină din scenă a unei poziții, a unei raze și a unei culori alese aleatoriu. |
| - Pentru fiecare sursă de lumină, desenați o sferă la poziția ei, cu o rază egală cu dublul razei de influență a acesteia. Setați variabilele ''light_position'', ''light_color'' și ''light_radius'', de tipul uniform, cu informațiile sursei de lumină. | - Pentru fiecare sursă de lumină, desenați o sferă la poziția ei, cu o rază egală cu dublul razei de influență a acesteia. Setați variabilele ''light_position'', ''light_color'' și ''light_radius'', de tipul uniform, cu informațiile sursei de lumină. | ||
| - În fișierul ''LightPass.FS.glsl'' eșantionați texturile din G-buffer și folosiți metoda PhongLight pentru a calcula influența sursei de lumină ce va fi acumulată. | - În fișierul ''LightPass.FS.glsl'' eșantionați texturile din G-buffer și folosiți metoda PhongLight pentru a calcula influența sursei de lumină ce va fi acumulată. | ||
| - Completați în fișierul ''Composition.FS.glsl'', calculul de compoziție între culoarea obiectelor și influența luminilor asupra obiectelor. | - Completați în fișierul ''Composition.FS.glsl'', calculul de compoziție între culoarea obiectelor și influența luminilor asupra obiectelor. | ||
| - Realizați o animație de orbitare a surselor de lumină. Orbita pentru fiecare sursă de lumină este în jurul centrului scenei față de axa Oy. | - Realizați o animație de orbitare a surselor de lumină. Orbita pentru fiecare sursă de lumină este în jurul centrului scenei față de axa Oy. | ||