This shows you the differences between two versions of the page.
pgapi:laboratoare:02 [2024/10/09 10:04] andrei.lambru |
pgapi:laboratoare:02 [2024/10/09 10:05] (current) andrei.lambru [Cerințe laborator] |
||
---|---|---|---|
Line 98: | Line 98: | ||
<note important> | <note important> | ||
+ | * //Geometria suport trimisă către shader este o linie, ce leagă primul și ultimul punct de control.// Punctele de control sunt accesabile în geometry shader sub numele ''control_p1'', ''control_p2'', ''control_p3'', ''control_p4''. | ||
* În laborator, geometria suport pentru curbă este deja definită. Există două tipuri de instanțieri: | * În laborator, geometria suport pentru curbă este deja definită. Există două tipuri de instanțieri: | ||
* Instanțierea implicită, facută cu comanda glDrawElementsInstanced, care este deja implementată și care generează geometria suport de N ori | * Instanțierea implicită, facută cu comanda glDrawElementsInstanced, care este deja implementată și care generează geometria suport de N ori | ||
* Instanțierea explicită, care va fi implementată în geometry shader. | * Instanțierea explicită, care va fi implementată în geometry shader. | ||
- | * //Geometria suport trimisă către shader este o linie, ce leagă primul și ultimul punct de control.// Punctele de control sunt accesabile în geometry shader sub numele ''control_p1'', ''control_p2'', ''control_p3'', ''control_p4''. | ||
</note> | </note> | ||