Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

info2:laboratoare:03-old [2021/03/16 08:57]
alexandru.vochescu
info2:laboratoare:03-old [2021/03/16 16:03] (current)
alexandru.vochescu [Exerciții]
Line 132: Line 132:
   - Busolă sonoră: într-un while True, în funcție de cele 4 puncte cardinale și de orientarea plăcii, redați câte o melodie diferită și afișați punctul cardinal pe ecran.   - Busolă sonoră: într-un while True, în funcție de cele 4 puncte cardinale și de orientarea plăcii, redați câte o melodie diferită și afișați punctul cardinal pe ecran.
   - Contor bătăi din palme: Numărați de câte ori se generează un zgomot puternic și afișați contorul pe ecran. Contorul se va reseta când ajunge la valoarea 10.   - Contor bătăi din palme: Numărați de câte ori se generează un zgomot puternic și afișați contorul pe ecran. Contorul se va reseta când ajunge la valoarea 10.
 +  - Exercițiu avansat: Animal de companie
 +      - Animalul este reprezentat printr-o față zâmnbitoare sau supărată afișată pe ecran.
 +      - Pentru a "​mângâia animalul"​ se apasă logo-ul. Se va reda un sunet corespunzător atunci când este apăsat logo-ul. ​
 +      - Se va da drumul la un timer imediat ce programul pornește, iar dacă se trece de 10 secunde de când nu a mai fost mângâiat, "​animalul"​ va scoate un sunet corespunzător. Dacă se trece de 20 de secunde de când nu a mai fost mângâiat, "​animalul moare" și se afișează un "​X"​ pe ecran sau o altă imagine reprezentativă (fiți creativi).
 +      - Timer-ul este resetat de fiecare dată când se apasă logo-ul.
info2/laboratoare/03-old.1615877863.txt.gz · Last modified: 2021/03/16 08:57 by alexandru.vochescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0