This shows you the differences between two versions of the page.
|
info2:laboratoare:01 [2021/03/02 02:10] alexandru.vochescu |
info2:laboratoare:01 [2021/03/16 00:35] (current) alexandru.vochescu [Exerciții] |
||
|---|---|---|---|
| Line 124: | Line 124: | ||
| - Exercițiu avansat: Animal de companie | - Exercițiu avansat: Animal de companie | ||
| - Animalul este reprezentat printr-o față zâmnbitoare sau supărată afișată pe ecran. | - Animalul este reprezentat printr-o față zâmnbitoare sau supărată afișată pe ecran. | ||
| - | - Pentru a "mângâia animalul" se apasă logo-ul. Se va reda un sunet corespunzător atunci când este apăsat o | + | - Pentru a "mângâia animalul" se apasă logo-ul. Se va reda un sunet corespunzător atunci când este apăsat logo-ul. |
| - Se va da drumul la un timer imediat ce programul pornește, iar dacă se trece de 10 secunde de când nu a mai fost mângâiat, "animalul" va scoate un sunet corespunzător. Dacă se trece de 20 de secunde de când nu a mai fost mângâiat, "animalul moare" și se afișează un "X" pe ecran sau o altă imagine reprezentativă (fiți creativi). | - Se va da drumul la un timer imediat ce programul pornește, iar dacă se trece de 10 secunde de când nu a mai fost mângâiat, "animalul" va scoate un sunet corespunzător. Dacă se trece de 20 de secunde de când nu a mai fost mângâiat, "animalul moare" și se afișează un "X" pe ecran sau o altă imagine reprezentativă (fiți creativi). | ||
| - Timer-ul este resetat de fiecare dată când se apasă logo-ul. | - Timer-ul este resetat de fiecare dată când se apasă logo-ul. | ||