This shows you the differences between two versions of the page.
info2:laboratoare:01 [2021/03/02 02:09] alexandru.vochescu [Simulator Microbit] |
info2:laboratoare:01 [2021/03/16 00:35] (current) alexandru.vochescu [Exerciții] |
||
---|---|---|---|
Line 84: | Line 84: | ||
{{:info2:laboratoare:and.png?150|}} | {{:info2:laboratoare:and.png?150|}} | ||
+ | <note important> | ||
Toate block-urile explicate pe categorii pot fi găsite [[https://makecode.microbit.org/reference|aici]]. | Toate block-urile explicate pe categorii pot fi găsite [[https://makecode.microbit.org/reference|aici]]. | ||
+ | </note> | ||
=== Interacțiunea cu platforma === | === Interacțiunea cu platforma === | ||
Line 122: | Line 124: | ||
- Exercițiu avansat: Animal de companie | - Exercițiu avansat: Animal de companie | ||
- Animalul este reprezentat printr-o față zâmnbitoare sau supărată afișată pe ecran. | - Animalul este reprezentat printr-o față zâmnbitoare sau supărată afișată pe ecran. | ||
- | - Pentru a "mângâia animalul" se apasă logo-ul. Se va reda un sunet corespunzător atunci când este apăsat o | + | - Pentru a "mângâia animalul" se apasă logo-ul. Se va reda un sunet corespunzător atunci când este apăsat logo-ul. |
- Se va da drumul la un timer imediat ce programul pornește, iar dacă se trece de 10 secunde de când nu a mai fost mângâiat, "animalul" va scoate un sunet corespunzător. Dacă se trece de 20 de secunde de când nu a mai fost mângâiat, "animalul moare" și se afișează un "X" pe ecran sau o altă imagine reprezentativă (fiți creativi). | - Se va da drumul la un timer imediat ce programul pornește, iar dacă se trece de 10 secunde de când nu a mai fost mângâiat, "animalul" va scoate un sunet corespunzător. Dacă se trece de 20 de secunde de când nu a mai fost mângâiat, "animalul moare" și se afișează un "X" pe ecran sau o altă imagine reprezentativă (fiți creativi). | ||
- Timer-ul este resetat de fiecare dată când se apasă logo-ul. | - Timer-ul este resetat de fiecare dată când se apasă logo-ul. |