This shows you the differences between two versions of the page.
|
vdvac:lab6 [2025/10/06 17:00] anca.morar [Animația prin plasă poligonală] |
vdvac:lab6 [2025/10/06 17:00] (current) anca.morar [Animația prin plasă poligonală] |
||
|---|---|---|---|
| Line 9: | Line 9: | ||
| * De regula , animatorul defineste doar un numar de «poze cheie», restul pozelor fiind obtinute prin interpolarea intre pozele cheie | * De regula , animatorul defineste doar un numar de «poze cheie», restul pozelor fiind obtinute prin interpolarea intre pozele cheie | ||
| - | *Avantajul metodei* | + | **Avantajul metodei** |
| * Animatorul poate decide cat de apropiat de realitate sa fie modelul personajului. Teoretic, cu suficiente poligoane se poate obtine orice | * Animatorul poate decide cat de apropiat de realitate sa fie modelul personajului. Teoretic, cu suficiente poligoane se poate obtine orice | ||
| - | Dezavantajele metodei | + | **Dezavantajele metodei** |
| * Trebuie creat cate un model 3D (poza) pentru fiecare cadru cheie | * Trebuie creat cate un model 3D (poza) pentru fiecare cadru cheie | ||
| * Consumul de memorie creste odata cu numarul de poligoane ale modelului | * Consumul de memorie creste odata cu numarul de poligoane ale modelului | ||