Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

vdvac:lab6 [2025/10/06 16:57]
anca.morar [Animația prin plasă poligonală]
vdvac:lab6 [2025/10/06 17:00] (current)
anca.morar [Animația prin plasă poligonală]
Line 9: Line 9:
   * De regula , animatorul defineste doar un numar de «poze cheie», restul pozelor fiind obtinute prin interpolarea intre pozele cheie   * De regula , animatorul defineste doar un numar de «poze cheie», restul pozelor fiind obtinute prin interpolarea intre pozele cheie
  
 +**Avantajul metodei**
 +  * Animatorul poate decide cat de apropiat de realitate sa fie modelul personajului. Teoretic, cu suficiente poligoane se poate obtine orice
 +
 +**Dezavantajele metodei**
 +  * Trebuie creat cate un model 3D (poza) pentru fiecare cadru cheie
 +  * Consumul de memorie creste odata cu numarul de poligoane ale modelului
 +  * Pozele din cadrele cheie trebuie sa fie foarte apropiate pentru a se obtine rezultate bune
 +  * Animatiile produse sunt greu de refolosit , ceea ce duce la costuri mari
 +  * Calitatea animatiei depinde de inspiratia si talentul animatorului. Spre deosebire de o animatie 2D, o animatie 3D este mult mai greu de conceput: trebuie sa arate cat mai natural din orice pozitie 3D ar fi privita
 ==== Demo ==== ==== Demo ====
  
vdvac/lab6.1759759079.txt.gz · Last modified: 2025/10/06 16:57 by anca.morar
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0