This shows you the differences between two versions of the page.
|
vdvac:lab6 [2025/10/06 16:57] anca.morar [Animația prin plasă poligonală] |
vdvac:lab6 [2025/10/06 17:00] (current) anca.morar [Animația prin plasă poligonală] |
||
|---|---|---|---|
| Line 9: | Line 9: | ||
| * De regula , animatorul defineste doar un numar de «poze cheie», restul pozelor fiind obtinute prin interpolarea intre pozele cheie | * De regula , animatorul defineste doar un numar de «poze cheie», restul pozelor fiind obtinute prin interpolarea intre pozele cheie | ||
| + | **Avantajul metodei** | ||
| + | * Animatorul poate decide cat de apropiat de realitate sa fie modelul personajului. Teoretic, cu suficiente poligoane se poate obtine orice | ||
| + | |||
| + | **Dezavantajele metodei** | ||
| + | * Trebuie creat cate un model 3D (poza) pentru fiecare cadru cheie | ||
| + | * Consumul de memorie creste odata cu numarul de poligoane ale modelului | ||
| + | * Pozele din cadrele cheie trebuie sa fie foarte apropiate pentru a se obtine rezultate bune | ||
| + | * Animatiile produse sunt greu de refolosit , ceea ce duce la costuri mari | ||
| + | * Calitatea animatiei depinde de inspiratia si talentul animatorului. Spre deosebire de o animatie 2D, o animatie 3D este mult mai greu de conceput: trebuie sa arate cat mai natural din orice pozitie 3D ar fi privita | ||
| ==== Demo ==== | ==== Demo ==== | ||