Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

vdvac:lab2 [2024/03/25 14:45]
anca.morar [Cerinte laborator]
vdvac:lab2 [2024/03/25 15:41] (current)
anca.morar [Etapa 2]
Line 7: Line 7:
 **Figura 1** **Figura 1**
  
- ​{{:​vdvac:​lab2_fig1.png?​480|}}+ ​{{:​vdvac:​lab2_fig1.png?​550|}}
  
 ===== Concepte teoretice ===== ===== Concepte teoretice =====
Line 47: Line 47:
  
 ==== Etapa 1 ==== ==== Etapa 1 ====
-**Determinarea punctelor de ieșire ​din volum ale razelor**+**Determinarea punctelor de ieșire ale razelor ​din volum**
   * Se desenează într-un framebuffer (nu în cel default)<​code>​frameBuffer->​Bind();​ </​code>​   * Se desenează într-un framebuffer (nu în cel default)<​code>​frameBuffer->​Bind();​ </​code>​
   * Se rasterizează fețele din spate ale cubului încadrator<​code>​glEnable(GL_CULL_FACE);​   * Se rasterizează fețele din spate ale cubului încadrator<​code>​glEnable(GL_CULL_FACE);​
Line 56: Line 56:
  
 ==== Etapa 2 ==== ==== Etapa 2 ====
-**Determinarea punctelor de intrare ​în volum ale razelor**+**Determinarea punctelor de intrare ale razelor ​în volum **
  
   * Se desenează în buffer-ul default<​code>​FrameBuffer::​BindDefault();</​code>​   * Se desenează în buffer-ul default<​code>​FrameBuffer::​BindDefault();</​code>​
Line 91: Line 91:
     * Se verifică dacă raza curentă a ieșit din volum sau dacă opacitatea acumulată a ajuns la 1     * Se verifică dacă raza curentă a ieșit din volum sau dacă opacitatea acumulată a ajuns la 1
  
-==== Cerinte ​laborator ====+==== Cerințe ​laborator ====
   - Să se completeze valoarea variabilei ''​frag_color''​ pentru a fi transmisă mai departe către fragment shader (în ''​VertexShader_backface.glsl''​)   - Să se completeze valoarea variabilei ''​frag_color''​ pentru a fi transmisă mai departe către fragment shader (în ''​VertexShader_backface.glsl''​)
   - Să se calculeze corect culoarea ''​out_color''​ ca să se afișeze fețele spate ale volumului încadrator (în ''​FragmentShader_backface.glsl''​)   - Să se calculeze corect culoarea ''​out_color''​ ca să se afișeze fețele spate ale volumului încadrator (în ''​FragmentShader_backface.glsl''​)
Line 109: Line 109:
 <​html>​ <​html>​
 <p style="​text-align:​center;​margin:​auto;">​ <p style="​text-align:​center;​margin:​auto;">​
-<iframe width="​430"​ height="​250"​ src="​https://​www.youtube.com/​embed/​BPVjnVhJ27g" frameborder="​0"​ allow="​accelerometer;​ autoplay; clipboard-write;​ encrypted-media;​ gyroscope; picture-in-picture"​ allowfullscreen></​iframe>​+<iframe width="​430"​ height="​250"​ src="​https://​www.youtube.com/​embed/​Bl_fSKLk-Cs" frameborder="​0"​ allow="​accelerometer;​ autoplay; clipboard-write;​ encrypted-media;​ gyroscope; picture-in-picture"​ allowfullscreen></​iframe>​
 </p> </p>
 </​html>​ </​html>​
 +
vdvac/lab2.1711370724.txt.gz · Last modified: 2024/03/25 14:45 by anca.morar
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0