This is an old revision of the document!


Laboratorul 0: Introducere

1. Introducere

Bine ati venit la primul laborator al materiei Structuri de Date si Algoritmi!

Laboratorul de astazi are ca scop acomodarea voastra cu toate resursele necesare pentru un parcurs lin al materiei. Dupa cum vedeti, pe dreapta sunt dispuse mai multe sectiuni. Pe langa cele sugestive (Cursuri si Laboratoare), avem resursele puse la dispozitie pentru a va ajuta in abordarea materiei, atat din punct de vedere administrativ, cat si practic.

2. Setup instrumente laborator

Materia Structuri de Date si Algoritmi va include laboratoare practice unde vom folosi limbajul C (nu C++), compilatorul GNU GCC (nu alte compilatoare). Puteti sa instalati ce instrumente de programare doriti, dar asigurati-va ca folositi limbajul/compilatorul corect pentru aceasta materie.

Indiferent de sistemul de operare pe care il folositi (Windows/Linux/MacOS), va sugeram sa folositi Code Blocks (https://www.codeblocks.org/).

3. Un program de test

my_math.h
#ifndef MY_MATH_H
#define MY_MATH_H
 
int sum(int a, int b);
int multiply(int a, int b);
 
#endif
my_math.c
#include "my_math.h"
 
int sum(int a, int b)
{
   return a + b;
}
 
int multiply(int a, int b)
{
   return a * b;
}
main.c
#include <stdio.h>
#include "my_math.h"
 
int main()
{
   int a = 10;
   int b = 20;
 
   printf("a + b = %d\n", sum(a, b));
   printf("a * b = %d\n", multiply(a, b));
 
   return 0;
}
gcc main.c my_math.c -o main

4. Git si github

sda-aa/laboratoare/01.1614629801.txt.gz · Last modified: 2021/03/01 22:16 by cristian.rusu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0