This shows you the differences between two versions of the page.
pp:21:teme:haskell-corectare [2021/05/16 19:36] mihnea.muraru [Sugestii de întrebări la prezentare] |
pp:21:teme:haskell-corectare [2021/05/16 19:47] (current) mihnea.muraru [Sugestii de întrebări la prezentare] |
||
---|---|---|---|
Line 19: | Line 19: | ||
* Partea 1 (''Basics.hs'') | * Partea 1 (''Basics.hs'') | ||
* Cum au definit tipul ''Game''. | * Cum au definit tipul ''Game''. | ||
+ | * Cum au implementat reprezentarea ca ''String'' (funcția ''gameAsString''). | ||
* Dacă au avut nevoie să instanțieze vreo **clasă** pentru tipul ''Game'' (în afară de ''Show'', instanțiată în schelet). | * Dacă au avut nevoie să instanțieze vreo **clasă** pentru tipul ''Game'' (în afară de ''Show'', instanțiată în schelet). | ||
* Cum a fost utilizat **currying-ul** pentru definirea behavior-urilor (de exemplu, la funcția ''bounce''). | * Cum a fost utilizat **currying-ul** pentru definirea behavior-urilor (de exemplu, la funcția ''bounce''). | ||
Line 25: | Line 26: | ||
* Cum au instanțiat clasele ''Eq'' și ''Ord'' pentru tipul ''Node''. | * Cum au instanțiat clasele ''Eq'' și ''Ord'' pentru tipul ''Node''. | ||
* Cum au definit funcțiile de acces ''nodeState'', ''nodeParent'' etc. | * Cum au definit funcțiile de acces ''nodeState'', ''nodeParent'' etc. | ||
+ | * Cum au instanțiat clasa ''ProblemState''. | ||
* Cum a fost exploatată **evaluarea leneșă**. | * Cum a fost exploatată **evaluarea leneșă**. | ||
* General | * General |