Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pp:21:teme:haskell-corectare [2021/05/16 19:30]
mihnea.muraru
pp:21:teme:haskell-corectare [2021/05/16 19:47] (current)
mihnea.muraru [Sugestii de întrebări la prezentare]
Line 7: Line 7:
 ==== Depunctări ==== ==== Depunctări ====
  
-De marcat în spreadsheet, ​doar dacă ceva este în neregulă, următoarele rubrici:+De marcat în spreadsheet, ​atât pentru bonus-ul Părții 1, cât și dacă ceva este în neregulă, următoarele rubrici:
  
   * **Recursivitate explicită (0--5)**: câte dintre funcțiile ''​%%gameAsString%%'',​ ''​%%successors%%'',​ ''​%%suitableSuccs%%'',​ ''​%%insertSuccs%%''​ și ''​%%extractPath%%''​ sunt implementate cu recursivitate explicită.   * **Recursivitate explicită (0--5)**: câte dintre funcțiile ''​%%gameAsString%%'',​ ''​%%successors%%'',​ ''​%%suitableSuccs%%'',​ ''​%%insertSuccs%%''​ și ''​%%extractPath%%''​ sunt implementate cu recursivitate explicită.
Line 17: Line 17:
 ==== Sugestii de întrebări la prezentare ==== ==== Sugestii de întrebări la prezentare ====
  
-  * Cum au definit tipul ''​Game''​. +  ​* Partea 1 (''​Basics.hs''​) 
-  * Cum a fost utilizat **currying-ul** pentru definirea behavior-urilor (de exemplu, la funcția ''​bounce''​). +    ​* Cum au definit tipul ''​Game''​. 
-  * Unde au folosit **funcționale**+    * Cum au implementat reprezentarea ca ''​String''​ (funcția ''​gameAsString''​). 
-  Unde au folosit **list comprehensions** (nu era obligatoriu,​ dar încurajat)+    * Dacă au avut nevoie să instanțieze vreo **clasă** pentru tipul ''​Game''​ (în afară de ''​Show'',​ instanțiată în schelet). 
-  Dacă au avut nevoie să instanțieze vreo **clasă** ​pentru tipul ''​Game'' ​(în afară ​de ''​Show'',​ instanțiată în schelet)+    ​* Cum a fost utilizat **currying-ul** pentru definirea behavior-urilor (de exemplu, la funcția ''​bounce''​). 
-  * Cum a fost exploatată **evaluarea leneșă** ​în Partea 2 a temei.+  * Partea 2 (''​Search.hs''​) 
 +    Cum au definit tipul ''​Node''​
 +    Cum au instanțiat clasele ''​Eq''​ și ''​Ord'' ​pentru tipul ''​Node''​
 +    * Cum au definit funcțiile ​de acces ''​nodeState'', ​''​nodeParent''​ etc. 
 +    * Cum au instanțiat ​clasa ''​ProblemState''​
 +    * Cum a fost exploatată **evaluarea leneșă**. 
 +  * General 
 +    * Unde au folosit **funcționale**. 
 +    * Unde au folosit **list comprehensions** (nu era obligatoriu,​ dar încurajat). 
 +   
pp/21/teme/haskell-corectare.1621182622.txt.gz · Last modified: 2021/05/16 19:30 by mihnea.muraru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0