This shows you the differences between two versions of the page.
|
pp:21:teme:haskell-corectare [2021/05/16 19:22] mihnea.muraru [Depunctări] |
pp:21:teme:haskell-corectare [2021/05/16 19:47] (current) mihnea.muraru [Sugestii de întrebări la prezentare] |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| ===== Corectare Tema 2 ===== | ===== Corectare Tema 2 ===== | ||
| + | |||
| + | ==== Precizări ==== | ||
| + | |||
| + | Bonus-ul părții 1 (funcția ''circle'') trebuie **testată manual** (vezi mai jos). Prin urmare, checker-ul acordă maxim **110 puncte**. | ||
| ==== Depunctări ==== | ==== Depunctări ==== | ||
| - | De marcat în spreadsheet, doar dacă ceva este în neregulă, următoarele rubrici: | + | De marcat în spreadsheet, atât pentru bonus-ul Părții 1, cât și dacă ceva este în neregulă, următoarele rubrici: |
| * **Recursivitate explicită (0--5)**: câte dintre funcțiile ''%%gameAsString%%'', ''%%successors%%'', ''%%suitableSuccs%%'', ''%%insertSuccs%%'' și ''%%extractPath%%'' sunt implementate cu recursivitate explicită. | * **Recursivitate explicită (0--5)**: câte dintre funcțiile ''%%gameAsString%%'', ''%%successors%%'', ''%%suitableSuccs%%'', ''%%insertSuccs%%'' și ''%%extractPath%%'' sunt implementate cu recursivitate explicită. | ||
| Line 13: | Line 17: | ||
| ==== Sugestii de întrebări la prezentare ==== | ==== Sugestii de întrebări la prezentare ==== | ||
| - | * a | + | * Partea 1 (''Basics.hs'') |
| + | * Cum au definit tipul ''Game''. | ||
| + | * Cum au implementat reprezentarea ca ''String'' (funcția ''gameAsString''). | ||
| + | * Dacă au avut nevoie să instanțieze vreo **clasă** pentru tipul ''Game'' (în afară de ''Show'', instanțiată în schelet). | ||
| + | * Cum a fost utilizat **currying-ul** pentru definirea behavior-urilor (de exemplu, la funcția ''bounce''). | ||
| + | * Partea 2 (''Search.hs'') | ||
| + | * Cum au definit tipul ''Node''. | ||
| + | * Cum au instanțiat clasele ''Eq'' și ''Ord'' pentru tipul ''Node''. | ||
| + | * Cum au definit funcțiile de acces ''nodeState'', ''nodeParent'' etc. | ||
| + | * Cum au instanțiat clasa ''ProblemState''. | ||
| + | * Cum a fost exploatată **evaluarea leneșă**. | ||
| + | * General | ||
| + | * Unde au folosit **funcționale**. | ||
| + | * Unde au folosit **list comprehensions** (nu era obligatoriu, dar încurajat). | ||
| + | |||