Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pp:21:teme:haskell-corectare [2021/05/16 19:07]
mihnea.muraru
pp:21:teme:haskell-corectare [2021/05/16 19:47] (current)
mihnea.muraru [Sugestii de întrebări la prezentare]
Line 1: Line 1:
 ===== Corectare Tema 2 ===== ===== Corectare Tema 2 =====
 +
 +==== Precizări ====
 +
 +Bonus-ul părții 1 (funcția ''​circle''​) trebuie **testată manual** (vezi mai jos). Prin urmare, checker-ul acordă maxim **110 puncte**.
  
 ==== Depunctări ==== ==== Depunctări ====
  
-De marcat în spreadsheet, ​doar dacă ceva este în neregulă, următoarele rubrici:+De marcat în spreadsheet, ​atât pentru bonus-ul Părții 1, cât și dacă ceva este în neregulă, următoarele rubrici:
  
-  * a +  * **Recursivitate explicită (0--5)**: câte dintre funcțiile ''​%%gameAsString%%'',​ ''​%%successors%%'',​ ''​%%suitableSuccs%%'',​ ''​%%insertSuccs%%''​ și ''​%%extractPath%%''​ sunt implementate cu recursivitate explicită. 
-  ​+  ​* **circle (0/​0.5/​1)**:​ pentru **bonus-ul Părții 1**, singurul aspect **testat manual**, treceți: ​    
 +    * **1**, dacă au implementat corect funcția ''​circle''​. Trebuie să vă demonstreze live că target-ul realizează o **rotație completă** în jurul centrului, pe o traiectorie care seamănă cât mai mult cu un **cerc** (nu e necesar un cerc perfect); 
 +    * **0.5**, dacă face o rotație completă, dar traiectoria e **evident diferită de un cerc** (de exemplu, dreptunghi);​ 
 +    * **0**, dacă **nu** realizează o rotație completă. 
 +  * **Euristică trivială (0/1)**: pentru **bonus-ul Părții 2**, treceți **1** dacă au definit o euristică trivială, de forma h(x) = 0 sau altă constantă.
 ==== Sugestii de întrebări la prezentare ==== ==== Sugestii de întrebări la prezentare ====
  
-  * a+  * Partea 1 (''​Basics.hs''​) 
 +    * Cum au definit tipul ''​Game''​. 
 +    * Cum au implementat reprezentarea ca ''​String''​ (funcția ''​gameAsString''​). 
 +    * Dacă au avut nevoie să instanțieze vreo **clasă** pentru tipul ''​Game''​ (în afară de ''​Show'',​ instanțiată în schelet). 
 +    * Cum fost utilizat **currying-ul** pentru definirea behavior-urilor (de exemplu, la funcția ''​bounce''​). 
 +  * Partea 2 (''​Search.hs''​) 
 +    * Cum au definit tipul ''​Node''​. 
 +    * Cum au instanțiat clasele ''​Eq''​ și ''​Ord''​ pentru tipul ''​Node''​. 
 +    * Cum au definit funcțiile de acces ''​nodeState'',​ ''​nodeParent''​ etc. 
 +    * Cum au instanțiat clasa ''​ProblemState''​. 
 +    * Cum a fost exploatată **evaluarea leneșă**. 
 +  * General 
 +    * Unde au folosit **funcționale**. 
 +    * Unde au folosit **list comprehensions** (nu era obligatoriu,​ dar încurajat). 
 +   
pp/21/teme/haskell-corectare.1621181234.txt.gz · Last modified: 2021/05/16 19:07 by mihnea.muraru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0