This shows you the differences between two versions of the page.
pp:21:regulament [2021/02/28 19:53] mihnea.muraru [Notare] |
pp:21:regulament [2021/03/01 13:19] (current) mihnea.muraru [Laborator] |
||
---|---|---|---|
Line 35: | Line 35: | ||
===== Laborator ===== | ===== Laborator ===== | ||
- | Conform feedback-ului primit în anii anteriori, laboratorul este locul unde studenții învață și înțeleg cel mai mult, și ne dorim ca organizarea laboratorului să optimizeze această activitate de învățare. De aceea avem câteva restricții menționate mai jos (pentru ca asistentul să vă ofere atenția cuvenită, este important ca niciun asistent să nu fie supraaglomerat). Din același motiv, vă punem la dispoziție din start, într-un fișier separat, soluțiile laboratoarelor. Nu pentru că dorim să le citiți în loc să vă gândiți singuri la rezolvarea problemelor, ci pentru că vrem să le puteți consulta imediat după ce ați trecut prin exerciții (experiența ne-a arătat că soluțiile publicate cu întârziere rămân adesea necitite). Mai ales în contextul actual (de învățare online), contăm pe voi să înțelegeți care este spiritul laboratorului și să profitați de intervalul în care asistentul este acolo, dornic să vă ajute să descoperiți frumusețea și utilitatea materiei. | + | Conform feedback-ului primit în anii anteriori, laboratorul este locul unde studenții învață și înțeleg cel mai mult, și ne dorim ca organizarea laboratorului să optimizeze această activitate de învățare. De aceea avem câteva restricții menționate mai jos (pentru ca asistentul să vă ofere atenția cuvenită, este important ca niciun asistent să nu fie supraaglomerat). Din același motiv, vă punem la dispoziție din start, într-un fișier separat, **soluțiile** laboratoarelor. Nu pentru că dorim să le citiți în loc să vă gândiți singuri la rezolvarea problemelor, ci pentru că vrem să le puteți consulta imediat după ce ați trecut prin exerciții (experiența ne-a arătat că soluțiile publicate cu întârziere rămân adesea necitite). Mai ales în contextul actual (de învățare online), contăm pe voi să înțelegeți care este spiritul laboratorului și să profitați de intervalul în care asistentul este acolo, dornic să vă ajute să descoperiți frumusețea și utilitatea materiei. |
Laboratorul se desfășoară doar în intervalul din orar pentru subgrupa respectivă. Laboratorul se desfășoară exclusiv pe MS Teams, în echipa seriei voastre, pe un canal dedicat intervalului respectiv de laborator. | Laboratorul se desfășoară doar în intervalul din orar pentru subgrupa respectivă. Laboratorul se desfășoară exclusiv pe MS Teams, în echipa seriei voastre, pe un canal dedicat intervalului respectiv de laborator. | ||
- | La începutul semestrului se va face o repartizare cât mai echilibrată a studenților pe intervalele de laborator. Puteți asista la laboratorul altei semigrupe, dar asistentul nu se va ocupa de voi și nu vă va puncta dacă nu ați respectat repartizarea. În mod excepțional puteți fi primiți la un alt interval de laborator decât cel la care sunteți repartizați, dar va trebui să comunicați în acest sens cu asistentul, înainte de intervalul respectiv de laborator. | ||
- | Întrebările la laborator vor fi trimise asistentului prin chat privat în Teams. Asistentul poate răspunde în text, poate intra în call cu voi, sau, dacă este un răspuns relevant pentru toți studenții, poate răspunde public. | ||
- | Pe măsură ce rezolvați exercițiile, veți trimite soluțiile asistentului (prin chat privat). | ||
- | Asistentul vă va adresa fiecăruia 2-3 întrebări legate de laborator (din partea la care ați lucrat), pentru a verifica înțelegerea conceptelor laboratorului. Punctarea este binară. Veți fi punctați la laborator dacă: | ||
- | ați rezolvat toate exercițiile din laborator și ați răspuns satisfăcător întrebărilor asistentului (caz în care puteți pleca de la laborator înainte de expirarea celor 2 ore); | ||
- | sau dacă ați rezolvat (și trimis) exerciții pe toată durata de 2 ore a laboratorului și ați răspuns satisfăcător întrebărilor asistentului. | ||
- | Să răspundeți satisfăcător înseamnă să demonstrați că ați înțeles sau că faceți efortul de a înțelege. Nu este necesar să terminați laboratorul (sau să terminați un anumit procent din el), ceea ce ne interesează este să folosiți intervalul de 2 ore pentru a învăța și a înțelege cât mai mult. | ||
+ | La începutul semestrului se va face o **repartizare** cât mai echilibrată a studenților pe intervalele de laborator. Puteți asista la laboratorul altei semigrupe, dar asistentul nu se va ocupa de voi și **nu vă va puncta** dacă nu ați respectat repartizarea. În mod excepțional puteți fi primiți la un alt interval de laborator decât cel la care sunteți repartizați, dar va trebui să comunicați în acest sens cu asistentul, **înainte** de intervalul respectiv de laborator. Cei cu **restanță**, care doresc să refacă laboratorul, sunt rugați să îi comunice titularului în ce interval doresc să participe. | ||
+ | |||
+ | Întrebările la laborator vor fi trimise asistentului prin **chat privat** în Teams. Asistentul poate răspunde în text, poate intra în call cu voi, sau, dacă este un răspuns relevant pentru toți studenții, poate răspunde public. | ||
+ | |||
+ | **Pe măsură ce rezolvați exercițiile**, veți trimite soluțiile asistentului (prin chat privat). | ||
+ | |||
+ | Asistentul vă va adresa fiecăruia **2-3 întrebări** legate de laborator (din partea la care ați lucrat), pentru a verifica înțelegerea conceptelor laboratorului. Punctarea este **binară**; veți fi punctați la laborator dacă: | ||
+ | * ați rezolvat toate exercițiile din laborator **și** ați răspuns satisfăcător întrebărilor asistentului (caz în care puteți pleca de la laborator înainte de expirarea celor 2 ore); | ||
+ | * sau dacă ați rezolvat (și trimis) exerciții **pe toată durata** de 2 ore a laboratorului **și** ați răspuns satisfăcător întrebărilor asistentului. | ||
+ | |||
+ | Să răspundeți **satisfăcător** înseamnă să demonstrați că ați înțeles sau că faceți efortul de a înțelege. Nu este necesar să terminați laboratorul (sau să terminați un anumit procent din el); ceea ce ne interesează este să folosiți intervalul de 2 ore pentru a învăța și a înțelege cât mai mult. | ||
===== Testul grilă ===== | ===== Testul grilă ===== | ||
Line 62: | Line 67: | ||
Pentru fiecare zi de **întârziere** față de termenul temei se aplică o **penalizare** de 5% din punctajul acesteia, pentru o durată maximă de 5 zile (în afara cazului în care se specifică altfel în cadrul temei). După trecerea a 5 zile (termenul strict) de la termenul temei, tema **nu va mai primi punctaj**. | Pentru fiecare zi de **întârziere** față de termenul temei se aplică o **penalizare** de 5% din punctajul acesteia, pentru o durată maximă de 5 zile (în afara cazului în care se specifică altfel în cadrul temei). După trecerea a 5 zile (termenul strict) de la termenul temei, tema **nu va mai primi punctaj**. | ||
+ | |||
+ | Temele **se prezintă**, în mod obligatoriu, în cadrul laboratorului, în mod ideal la primul laborator după termenul strict al temei. | ||
+ | |||
+ | **ATENȚIE!** Temele detectate ca fiind **copiate** vor impune **ANULAREA** întregului punctaj și **REFACEREA** materiei! Prin **copiere** se înțelege preluarea unei secvențe de **cod**, de la alt student, sau dintr-o altă sursă, și prezentarea acesteia drept realizare proprie, în formă integrală sau modificată. | ||
+ | |||
+ | În cazul **împrumutului** de **idei**, vă rugăm să treceți, la sfârșitul fișierului **''README''**, aferent temei, în secțiunea //Referințe//, **elementele** preluate, alături de **sursele** utilizate. Acestea din urmă pot fi proprii colegi, cărți, articole de pe internet etc. |