Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

poo-ca-cd:test:test_2021 [2022/01/22 12:15]
florin.mihalache created
poo-ca-cd:test:test_2021 [2022/01/22 12:52] (current)
florin.mihalache
Line 32: Line 32:
   * 1, 2, 3   * 1, 2, 3
   * 1, 3   * 1, 3
 +
 +**3.** Care dintre următoarele afirmații despre clase abstracte în Java sunt **false**:
 +  - Dacă derivăm o clasă abstractă și nu implementăm toate metodele abstracte, atunci clasă derivată trebuie de asemenea să fie abstractă
 +  - Clasele abstracte pot avea constructori
 +  - O clasă nu poate fi abstractă fără o metodă abstractă
 +  - O clasă abstractă poate moșteni de la mai multe clase abstracte
 +
 +  * 1, 2
 +  * 1, 3
 +  * **3, 4**
 +  * 1, 3, 4
 +
 +**4.** Care dintre următoarele afirmații despre interfețe și clase abstracte sunt **adevărate**?​
 +  - O clasă poate moșteni în același timp mai multe clase abstracte
 +  - O interfață poate moșteni mai multe interfețe în același timp
 +  - O interfață poate moșteni o clasă abstractă care are doar metode abstracte
 +  - O clasă poate implementa mai multe interfețe în același timp
 +
 +  * 1, 2, 3
 +  * **2, 4**
 +  * 1, 2, 3, 4
 +  * 2, 3, 4
 +
 +**5.** Care dintre următoarele afirmații e **corectă**?​
 +  * Cuvântul final în fața unei metode arată faptul că acea metodă poate fi apelată doar în clasa respectivă
 +  * Cuvântul final în fața unei clase înseamnă că nu poate fi instanțiată
 +  * **Cuvântul final în fața unei variabile arată că acea variabilă poate fi asignată o singură dată**
 +  * Cuvântul final în fața unei variabile arată că acea variabilă nu poate fi moștenită
 +
 +**6.** Care dintre următoarele variante **nu** are legătură cu încapsularea?​
 +  * expunerea unei interfețe de lucru cu obiectul
 +  * accesul la membri privați folosind metode de tip getter și setter
 +  * construirea de obiecte complexe și ascunderea modului lor de funcționare
 +  * **posibilitatea suprascrierii (overriding) metodelor**
 +
 +**7.** Care este outputul următorului program?
 +
 +{{:​poo-ca-cd:​test:​problema4.png?​500|}}
 +
 +  * Old shininess: 0 | New shininess: 10
 +  * **Old shininess: 0 | New shininess: 0**
 +  * Old shininess: null | New shininess: 0
 +  * Old shininess: null | New shininess: 10
 +
 +**8.** Care instanțiere este corectă?
 +  * List<​Integer>​ list = new ArrayList<​Object>​();​
 +  * ArrayList<​Integer>​ list = new List<​Integer>​();​
 +  * **List<​Integer>​ list = new ArrayList<​Integer>​();​**
 +  * ArrayList<​Object>​ list = new ArrayList<​Integer>​();​
 +
 +**9.** Ce design pattern face ușoară separarea operațiilor de obiectele pe care se execută operațiile respective?
 +  * Builder Pattern
 +  * **Visitor Pattern**
 +  * Factory Pattern
 +  * Observer Pattern
 +
 +**10.** Ce design pattern trebuie să folosim în caz că dorim ca un client să nu aibă rol în crearea unui entități după o preferință de a sa?
 +  * Singleton Pattern
 +  * **Factory Pattern**
 +  * Builder Pattern
 +  * Observer Pattern
 +
 +**11.** Ce fel de Singleton este această secvență de cod?
 +
 +{{:​poo-ca-cd:​test:​problema14.png?​400|}}
 +
 +  * Singleton cu inițializare eager
 +  * **Singleton cu inițializare lazy**
 +  * nu avem Singleton aici
 +  * Singleton cu inițializare în blocuri statice
 +
 +**12.** Ce metode pot fi accesate din clasa MyTest?
 +
 +{{:​poo-ca-cd:​test:​problem1.png?​300|}}
 +
 +  * execute1, execute2 din Test, execute2 din MyTest
 +  * execute1, execute2 din Test, execute3, execute2 din MyTest
 +  * **execute2 din Test, execute2 din MyTest**
 +  * execute2 din MyTest
 +
 +**13.** Ce reprezintă o metodă default în cadrul unei interfețe?
 +  * o metodă abstractă
 +  * **o metodă non-statică care este deja implementată într-o interfață**
 +  * o metodă statică implementată într-o interfață
 +  * nu putem avea metode default într-o interfață
 +
 +**14.** Ce se afișează la rularea acestui cod?
 +
 +{{:​poo-ca-cd:​test:​problema17.png?​400|}}
 +
 +  * **Opening document Cannot open csv**
 +
 +  * Adobe is opening pdf Cannot open csv
 +
 +  * Adobe is opening pdf Opening csv
 +
 +  * Opening document Opening csv
 +
 +**15.** Ce se va afișa la execuția codului de mai jos?
 +
 +{{:​poo-ca-cd:​test:​problema10.png?​400|}}
 +
 +  * BCA
 +  * **ACB**
 +  * ADB
 +  * BDA
 +
 +**16.** Ce tip de clasă reprezintă următoarea implementare?​
 +<code java>
 +Predicate<​Integer>​ check = x -> x % 2 == 0;
 +</​code>​
 +  * clasă locală
 +  * **clasă anonimă**
 +  * clasă nested non-statică
 +  * clasă nested statică
 +
 +**17.** Ce va afișa programul?
 +
 +{{:​poo-ca-cd:​test:​problema20.png?​400|}}
 +
 +  * goodluck:​goodluckluck
 +  * goodluck:​goodgoodluck
 +  * **goodluck:​goodluck**
 +  * goodluck:​luckgoodluck
 +
 +**18.** Identificați pe care linii avem suprascriere (overriding) și pe care avem supraincărcare (overloading) corecte, fără erori de compilare:
 +
 +{{:​poo-ca-cd:​test:​problema5.png?​400|}}
 +
 +  * Suprascriere:​ 1, Supraincărcare:​ 3, 4
 +  * **Suprascriere:​ 1, 2, Supraincărcare:​ 3,4**
 +  * Suprascriere:​ 3, 4, Supraincărcare:​ 1, 2
 +  * Suprascriere:​ 3, 4, Supraincărcare:​ 1
 +
 +**19.** În ce zonă de memorie sunt stocate obiectele?
 +  * pe stivă
 +  * **pe heap**
 +  * în memoria cache
 +  * memoria externă
 +
 +**20.** Pentru ce folosim ''​map()''​ pe colecții și pe arrays în Java?
 +  * pentru a selecta elementele dintr-o colecție / dintr-un array care respectă o condiție reprezentată de funcția lambda dată că parametru
 +  * **pentru a aplica o operație pe fiecare element din cadrul colecției sau al array-ului, operație reprezentată de funcția lambda dată că parametru**
 +  * pentru a reduce elementele unei colecții / unui array la un singur element prin operația reprezentată de funcția lambda dată că parametru
 +  * pentru a crea o nouă copie a colecției / al array-ului
poo-ca-cd/test/test_2021.1642846534.txt.gz · Last modified: 2022/01/22 12:15 by florin.mihalache
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0