This shows you the differences between two versions of the page.
|
poo-ca-cd:teme:proiect:etapa3 [2024/01/06 14:23] ioana.tudorache2507 |
poo-ca-cd:teme:proiect:etapa3 [2024/01/14 14:39] (current) robert.grancsa |
||
|---|---|---|---|
| Line 6: | Line 6: | ||
| * **Colaboratori:** [[sorinabuf@gmail.com | Sorina-Anamaria Buf]], [[stefancocioran@gmail.com | Ștefan Cocioran]], [[miculuis1@gmail.com | Florian-Luis Micu]] | * **Colaboratori:** [[sorinabuf@gmail.com | Sorina-Anamaria Buf]], [[stefancocioran@gmail.com | Ștefan Cocioran]], [[miculuis1@gmail.com | Florian-Luis Micu]] | ||
| * **Data publicarii: ** 18.12.2023, ora 13:30 | * **Data publicarii: ** 18.12.2023, ora 13:30 | ||
| - | * **Deadline HARD: ** 14.01.2024, ora 23:55 | + | * **Deadline HARD: ** <del>14.01.2024</del> 16.01.2024, ora 23:55 |
| * **Ultima modificare a enuntului:** | * **Ultima modificare a enuntului:** | ||
| - | * 27.12.2023, ora 17:35 - minor modifications for notifications | + | * 11.01.2024, ora 23:23 - added details for design patterns |
| * 06.01.2024, ora 14:25 - details for updateRecommendations | * 06.01.2024, ora 14:25 - details for updateRecommendations | ||
| * | * | ||
| Line 28: | Line 28: | ||
| * **Atenție!** Pentru partea de citire / afișare nu este necesară folosirea adnotărilor din librăria Jackson. Puteți utiliza o metodă similară cu cea prezentată de noi în schelet, și anume să vă folosiți de clasa ObjectMapper. **Nu există o metodă corectă sau greșită de a lucra cu input-ul / output-ul.** Scopul nostru în cadrul acestui proiect nu este să vă testăm abilitatea de a lucra cu fișierele, ci să vă testăm atât înțelegerea cunoștințelor de bază dobândite în cadrul cursurilor și a laboratoarelor, cât și modul de gândire într-un limbaj de programare orientat obiect. | * **Atenție!** Pentru partea de citire / afișare nu este necesară folosirea adnotărilor din librăria Jackson. Puteți utiliza o metodă similară cu cea prezentată de noi în schelet, și anume să vă folosiți de clasa ObjectMapper. **Nu există o metodă corectă sau greșită de a lucra cu input-ul / output-ul.** Scopul nostru în cadrul acestui proiect nu este să vă testăm abilitatea de a lucra cu fișierele, ci să vă testăm atât înțelegerea cunoștințelor de bază dobândite în cadrul cursurilor și a laboratoarelor, cât și modul de gândire într-un limbaj de programare orientat obiect. | ||
| * **Este obligatoriu să folosiți cel puțin 4 design pattern-uri.** Trebuie sa precizati in README ce design pattern ati folosit, si motivatia & locatia unde a fost folosita | * **Este obligatoriu să folosiți cel puțin 4 design pattern-uri.** Trebuie sa precizati in README ce design pattern ati folosit, si motivatia & locatia unde a fost folosita | ||
| + | * **Depunctari lipsa design pattern-uri**: Pentru fiecare design pattern lipsa (din cele 4), veti avea o depunctare de -2.5p, astfel pentru: | ||
| + | * 0 design pattern-uri - **-10p** | ||
| + | * 1 design pattern-uri - **-7.5p** | ||
| + | * 2 design pattern-uri - **-5p** | ||
| + | * 3 design pattern-uri - **-2.5p** | ||
| <note important> | <note important> | ||