Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

poo-ca-cd:teme:proiect:etapa3 [2024/01/06 14:23]
ioana.tudorache2507
poo-ca-cd:teme:proiect:etapa3 [2024/01/14 14:39] (current)
robert.grancsa
Line 6: Line 6:
   * **Colaboratori:​** [[sorinabuf@gmail.com | Sorina-Anamaria Buf]], [[stefancocioran@gmail.com | Ștefan Cocioran]], [[miculuis1@gmail.com | Florian-Luis Micu]]   * **Colaboratori:​** [[sorinabuf@gmail.com | Sorina-Anamaria Buf]], [[stefancocioran@gmail.com | Ștefan Cocioran]], [[miculuis1@gmail.com | Florian-Luis Micu]]
   * **Data publicarii: ** 18.12.2023, ora 13:30   * **Data publicarii: ** 18.12.2023, ora 13:30
-  * **Deadline HARD: ** 14.01.2024, ora 23:55+  * **Deadline HARD: ** <del>14.01.2024</​del>​ 16.01.2024, ora 23:55
   * **Ultima modificare a enuntului:​** ​   * **Ultima modificare a enuntului:​** ​
-     ​* ​27.12.2023, ora 17:35 minor modifications ​for notifications+     ​* ​11.01.2024, ora 23:23 added details ​for design patterns
      * 06.01.2024, ora 14:25 - details for updateRecommendations      * 06.01.2024, ora 14:25 - details for updateRecommendations
   *    * 
Line 28: Line 28:
   * **Atenție!** Pentru partea de citire / afișare nu este necesară folosirea adnotărilor din librăria Jackson. Puteți utiliza o metodă similară cu cea prezentată de noi în schelet, și anume să vă folosiți de clasa ObjectMapper. **Nu există o metodă corectă sau greșită de a lucra cu input-ul / output-ul.** Scopul nostru în cadrul acestui proiect nu este să vă testăm abilitatea de a lucra cu fișierele, ci să vă testăm atât înțelegerea cunoștințelor de bază dobândite în cadrul cursurilor și a laboratoarelor,​ cât și modul de gândire într-un limbaj de programare orientat obiect.   * **Atenție!** Pentru partea de citire / afișare nu este necesară folosirea adnotărilor din librăria Jackson. Puteți utiliza o metodă similară cu cea prezentată de noi în schelet, și anume să vă folosiți de clasa ObjectMapper. **Nu există o metodă corectă sau greșită de a lucra cu input-ul / output-ul.** Scopul nostru în cadrul acestui proiect nu este să vă testăm abilitatea de a lucra cu fișierele, ci să vă testăm atât înțelegerea cunoștințelor de bază dobândite în cadrul cursurilor și a laboratoarelor,​ cât și modul de gândire într-un limbaj de programare orientat obiect.
   * **Este obligatoriu să folosiți cel puțin 4 design pattern-uri.** Trebuie sa precizati in README ce design pattern ati folosit, si motivatia & locatia unde a fost folosita   * **Este obligatoriu să folosiți cel puțin 4 design pattern-uri.** Trebuie sa precizati in README ce design pattern ati folosit, si motivatia & locatia unde a fost folosita
 +  * **Depunctari lipsa design pattern-uri**:​ Pentru fiecare design pattern lipsa (din cele 4), veti avea o depunctare de -2.5p, astfel pentru:
 +    * 0 design pattern-uri - **-10p**
 +    * 1 design pattern-uri - **-7.5p**
 +    * 2 design pattern-uri - **-5p**
 +    * 3 design pattern-uri - **-2.5p**
  
 <note important>​ <note important>​
poo-ca-cd/teme/proiect/etapa3.1704543831.txt.gz · Last modified: 2024/01/06 14:23 by ioana.tudorache2507
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0