Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

poo-ca-cd:teme:2025:8e211bfe-f6eb-467c-9e54-f8e6df4c1535:tema-1 [2025/11/18 23:38]
iulia.popescu2012
poo-ca-cd:teme:2025:8e211bfe-f6eb-467c-9e54-f8e6df4c1535:tema-1 [2025/11/18 23:58] (current)
iulia.popescu2012
Line 730: Line 730:
   * Se recalculează calitatea aerului folosind **formula default** pentru //​DesertAir//​   * Se recalculează calitatea aerului folosind **formula default** pentru //​DesertAir//​
     * ''​(oxygenLevel*2) - (dustParticles*0.2) - (temperature*0.3)''​     * ''​(oxygenLevel*2) - (dustParticles*0.2) - (temperature*0.3)''​
-</​note>​ 
- 
-<note important>​ 
-Această comandă influențează comanda **printEnvConditions**. Verifică rubrica aferentă comenzii pentru mai multe detalii legate de cerințele funcționale. 
 </​note>​ </​note>​
  
Line 1235: Line 1231:
  
 <note important>​ <note important>​
-Structura output-ului acestei comenzi este influențată ​de comanda ​**changeWeatherConditions**, în cazul apariției ​**desertStorm**. Dacă vremea se schimbă cu succesastfel încât pe pătrățică apare o furtună ​de nisipatunci acest status ​va fi indicat prin **câmpul cu valori booleene "​desertStorm"​**, din cadrul obiectului "​air"​.+Se dorește monitorizarea furtunilor ​de nisip, astfel încât pentru tipul de aer **DesertAir**, va apărea ​în structura componentei aerului și **câmpul cu valori booleene "desertStorm"**, afectat ​de succesul comenzii **changeWeatherConditions**. În generalvaloarea acestui câmp va fi **false**, dar în cazul declanșării furtunilor de nisip, pentru 2 iterații valoarea devine **true**.
  
-**Acest câmp este disponibil și poate fi vizualizat doar după declanșarea unei furtuni de nisip.** Cum fiecare eveniment legat de vreme ține 2 iterații până la resetare, //în momentul finisării furtunii, valoarea câmpului extra va fi resetată pe false//. De la prima apariție a furtunii de nisip, se va afișa pe parcursul întregii simulări valoarea acestui câmp. Pot avea loc mai multe furtuni de nisip într-o singură simulare, astfel încât statusul va fi captat și monitorizat prin intermediul câmpului, începând cu prima apariție. +Exemplu:
- +
-Exemplu ​de vizualizare:+
 <spoiler Click pentru exemplu apariție desertStorm>​ <spoiler Click pentru exemplu apariție desertStorm>​
 <code json> <code json>
-"​command"​ : "​printEnvConditions",​+
 +  ​"​command"​ : "​printEnvConditions",​
   "​output"​ : {   "​output"​ : {
-    ...,+    ...
     "​air"​ : {     "​air"​ : {
       "​type"​ : "​DesertAir",​       "​type"​ : "​DesertAir",​
Line 1252: Line 1247:
       "​temperature"​ : 15.0,       "​temperature"​ : 15.0,
       "​oxygenLevel"​ : 20.0,       "​oxygenLevel"​ : 20.0,
-      "​airQuality"​ : 33.0, +      "​airQuality"​ : 3.0, 
-      "​desertStorm"​ : true // adevărat cât timp ține furtuna. după 2 iterații, se resetează la fals și nu dispare+      "​desertStorm"​ : true
     }     }
-  }+  }
 +  "​timestamp"​ : 22 
 +},
 </​code>​ </​code>​
 </​spoiler>​ </​spoiler>​
poo-ca-cd/teme/2025/8e211bfe-f6eb-467c-9e54-f8e6df4c1535/tema-1.1763501887.txt.gz · Last modified: 2025/11/18 23:38 by iulia.popescu2012
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0