This is an old revision of the document!


Regulament

Punctaj

  • Parcurs (5p)
    • 2p: teme
      • 1p - tema 1
      • 1p - tema 2
    • 1p: laborator
    • 2p: test intermediar
      • 1p: grila
      • 1p: raspuns liber
  • Examen final (5p)
    • 2.5p: grila
    • 2.5p: raspuns liber
  • Bonusuri la nota finala, doar pentru cei care iau >50% din examen:
    • 0.5p pentru primii 20 de studenti care rezolva 100% din tema 1 in stadiu Beta si pentru primii 20 de studenti care rezolva 100% din tema 2 in stadiu Beta
    • max 0.2p per tema, trecute in barem
    • activitati extracurriculare (se trunchiaza la 1p)
      • 0.5p participare workshop Java Spring in ambele zile (va fi anuntat)
      • 0.1-0.5p concursuri programare (trimiteti mesaj catre alexandru.olteanu pentru punctaj)
      • 0.1-0.2p concursuri antreprenoriale (InnovationLabs, HackItAll, etc)

  • Pentru susținerea examenului este necesară obținerea a minimum 2.5p (din 5p) pe parcurs.
  • Pentru promovare este necesară obținerea a minimum 5p (din 10p) din punctajul total.
  • În cazul nepromovării examenului de restanță, se poate păstra punctaj din anii precedenți:
    • dacă punctajul respecta condiția de intrare în examen in anul precedent, atunci se poate pastra integral, scalat la cele 5p de parcurs de anul acesta si se mai da doar examenul
    • dacă nu a fost respectată condiția de intrare în examen, se poate pastra doar punctajul pe laborator (scalat la 1p cat valoreaza anul acesta) si trebuie refacute temele si dat testul intermediar.

Laborator

  • Se va desfășura fizic, conform orarului
  • Prezenta la laborator este obligatorie pentru a primi punctaj (asistentul poate decide reguli de compensare pentru cazuri exceptionale)
  • Rezolvarea laboratorului se poate trimite pe code.devmind.ro timp de 7 zile dupa laborator (pana la urmatorul laborator)
  • Schimbarea intervalului de laborator se face cu acordul ambilor asistenti si in limita locurilor disponibile (jumatate + 1 din numarul studentilor din grupa)

Curs

  • Prezenta la curs este obligatorie
  • La unele cursuri se vor organiza teste grilă pe parcursul semestrului, care pot compensa sau completa punctajul grilelor de la testul intermediar și de la examen, după următoarele reguli:
    • Compensare integrală
      • Dacă studentul rezolvă perfect toate testele grilă din prima jumătate a semestrului, atunci punctajul de grilă de la testul intermediar este compensat integral.
      • Dacă studentul rezolvă perfect toate testele grilă din întreg semestrul, atunci punctajul de grilă de la examen este compensat integral.
    • Compensare parțială (dacă testele nu sunt rezolvate perfect):
      • Punctajul obținut la testele grilă din prima jumătate a semestrului se adaugă la punctajul de grilă de la testul intermediar, proporțional cu maximum 1p, dar suma dintre grilele de la curs si cea de la testul intermediar se trunchiaza la 1p
      • Punctajul obținut la testele grilă din a doua jumătate a semestrului se adaugă la punctajul de grilă de la examen, proporțional cu maximum 1p, dar suma dintre grilele de la curs si cea de la examen se trunchiaza la 2.5p.

Teme

  • Temele vor fi publicate mai intai sub forma Beta (adica este posibil sa mai contina bug-uri, neclaritati in enunt, doar checker local) si sub forma v1.0 cu doua saptamani inainte de deadline.
  • Studentii care rezolva temele in regim Beta vor primi bonus 0.5p din nota finala daca fac tema de 100%
  • Toate deadline-urile temelor sunt hard. Cu alte cuvintele, temele valoreaza automat 0p daca sunt trimise dupa deadline. * Soluțiile se vor încărca pe Devmind Code.
  • Structura arhivei va fi precizată în enunțul temei. În rădăcina acesteia trebuie să existe un fișier README, care va conține o descriere a soluției voastre (text tehnic, nu proză).
  • Temele sunt individuale.
  • O parte din punctaj îl reprezintă code style-ul, verificat automat de către checkerul temei/proiectului. Este necesar să vă obișnuiți să respectați un stil în funcție de ce limbaj folosiți, vă va fi folositor în carieră. Oferim pe wiki și indicații despre stilul folosit în Java.

ATENȚIE! Teme vor fi verificate cu o aplicație antiplagiat. Temele detectate ca fiind copiate vor conduce la anularea punctelor obținute pe parcursul semestrului, fiind necesară refacerea materiei în anul universitar următor.

Observații generale

  • Vom încerca să răspundem în maxim 48 ore la întrebările puse de către studenți pe forum și maxim 24 ore la cele de pe Teams.
  • Se recomandă un minim de discuții individuale (pe rețele de socializare). Discuțiile se poartă în general pe forum / teams/ mail
  • La finalul laboratorului dorim să ne oferiți un feedback. Acesta poate fi dat pe site-ul cursului în timpul ultimelor două laboratoare.
poo-ca-cd/administrativ/regulament.1759398975.txt.gz · Last modified: 2025/10/02 12:56 by alexandru.olteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0