Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

mps:proiect [2025/10/06 21:19]
iulia.stanica [Statistici Măsurabile]
mps:proiect [2025/10/07 10:49] (current)
mihai_lucian.voncila [Agenți]
Line 59: Line 59:
 </​note>​ </​note>​
  
-Fiecare agent va avea o altă strategie de joc, reprezentat de un alt AI, în funcție de rolul pe care îl ocupă în cadrul echipei. Se propun următoarele 4 roluri: lider, înaintare, tanc, +Fiecare agent va avea o altă strategie de joc, reprezentat de un alt AI, în funcție de rolul pe care îl ocupă în cadrul echipei. Se propun următoarele 4 roluri: lider, înaintare, tanc, suport.
  
 ==== Hartă ==== ==== Hartă ====
  
-Harta poate fi predefinită,​ generată pseudo-aleator,​ sau editată pe baza unui editor. Nu este nevoie de dimensiuni enorme ci suficient de mari pentru a se asigura o durată rezonabilă medie pentru runde (30-120s). Nu trebuiesc ​implementate toate trei modurile, fiecare echipă poate alege unul singur care îl consideră mai potrivit.+Harta poate fi predefinită,​ generată pseudo-aleator,​ sau editată pe baza unui editor. Nu este nevoie de dimensiuni enorme ci suficient de mari pentru a se asigura o durată rezonabilă medie pentru runde (30-120s). Nu trebuie ​implementate toate trei modurile, fiecare echipă poate alege unul singur ​pe care îl consideră mai potrivit.
  
-În cazul în care se merge pe ideea de hartă generată pseudo-aleator se va folosi mereu același seed pentru generare în evaluarea statisticilor măsurate mai jos pentru a avea rezultate reproductibile.+În cazul în care se merge pe ideea de hartă generată pseudo-aleatorse va folosi mereu același seed pentru generare în evaluarea statisticilor măsurate mai jos pentru a avea rezultate reproductibile.
  
 ==== Statistici Măsurabile ==== ==== Statistici Măsurabile ====
Line 117: Line 117:
   *Teste de validare agenți   *Teste de validare agenți
  
-<note tip>UI, sistemul de fizică nu trebuie ​implementat ​individual se poate folosi un motor grafic existent separat (Unity, Unreal). Soluțiile pot fi dezvoltate în orice limbaj de programare și orice mediu dorit</​note>​+<note tip>UI, sistemul de fizică nu trebuie ​implementate ​individualse poate folosi un motor grafic existent separat (Unity, Unreal). Soluțiile pot fi dezvoltate în orice limbaj de programare și orice mediu dorit</​note>​
  
 === Documentație === === Documentație ===
mps/proiect.1759774778.txt.gz · Last modified: 2025/10/06 21:19 by iulia.stanica
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0