This shows you the differences between two versions of the page.
mps:proiect [2025/10/06 21:19] iulia.stanica [Statistici Măsurabile] |
mps:proiect [2025/10/07 10:49] (current) mihai_lucian.voncila [Agenți] |
||
---|---|---|---|
Line 59: | Line 59: | ||
</note> | </note> | ||
- | Fiecare agent va avea o altă strategie de joc, reprezentat de un alt AI, în funcție de rolul pe care îl ocupă în cadrul echipei. Se propun următoarele 4 roluri: lider, înaintare, tanc, | + | Fiecare agent va avea o altă strategie de joc, reprezentat de un alt AI, în funcție de rolul pe care îl ocupă în cadrul echipei. Se propun următoarele 4 roluri: lider, înaintare, tanc, suport. |
==== Hartă ==== | ==== Hartă ==== | ||
- | Harta poate fi predefinită, generată pseudo-aleator, sau editată pe baza unui editor. Nu este nevoie de dimensiuni enorme ci suficient de mari pentru a se asigura o durată rezonabilă medie pentru runde (30-120s). Nu trebuiesc implementate toate trei modurile, fiecare echipă poate alege unul singur care îl consideră mai potrivit. | + | Harta poate fi predefinită, generată pseudo-aleator, sau editată pe baza unui editor. Nu este nevoie de dimensiuni enorme ci suficient de mari pentru a se asigura o durată rezonabilă medie pentru runde (30-120s). Nu trebuie implementate toate trei modurile, fiecare echipă poate alege unul singur pe care îl consideră mai potrivit. |
- | În cazul în care se merge pe ideea de hartă generată pseudo-aleator se va folosi mereu același seed pentru generare în evaluarea statisticilor măsurate mai jos pentru a avea rezultate reproductibile. | + | În cazul în care se merge pe ideea de hartă generată pseudo-aleator, se va folosi mereu același seed pentru generare în evaluarea statisticilor măsurate mai jos pentru a avea rezultate reproductibile. |
==== Statistici Măsurabile ==== | ==== Statistici Măsurabile ==== | ||
Line 117: | Line 117: | ||
*Teste de validare agenți | *Teste de validare agenți | ||
- | <note tip>UI, sistemul de fizică nu trebuie implementat individual se poate folosi un motor grafic existent separat (Unity, Unreal). Soluțiile pot fi dezvoltate în orice limbaj de programare și orice mediu dorit</note> | + | <note tip>UI, sistemul de fizică nu trebuie implementate individual; se poate folosi un motor grafic existent separat (Unity, Unreal). Soluțiile pot fi dezvoltate în orice limbaj de programare și orice mediu dorit</note> |
=== Documentație === | === Documentație === |