Proiectul 2

Nume proiect: Aplicație pentru gestionarea de jocuri tip party games

Jocurile de petrecere sunt un mod de interacțiune socială și relaxare între diverși membri din cadrul unui grup. Ne propunem să realizăm o platformă pentru gestionarea și jucarea acestora într-un mediu online, fie în grupuri publice sau private, cu posibilitatea ca jocurile să poată fi urmărite de spectatori.

Al doilea proiect la Managementul proiectelor software se desfășoară în perioada laboratoarelor 8, 9, 10, 11, 12. Începutul laboratorului 12 este termenul limită pentru definitivat proiectul, moment în care va fi prezentat asistentului (24 - 28 ianuarie 2022).

Întrebări și discuții

Pentru întrebări sau nelămuriri legate de proiect, folosiți forumul dedicat al proiectului sau canalul de MS Teams dedicat proiectului .

Scopul proiectului

Se dorește construirea unei aplicații capabile să permită utilizatorilor crearea de diverse camere, fie private fie publice, pe un server, în cadrul cărora se vor desfășura diverse jocuri cu tematică de petrecere. Arhitectura soluției și tehnologiile folosite sunt la latitudinea studenților.

Descrierea proiectului

Aplicația trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

  • Acomodare utilizatori
    • Registered: utilizatorii vor putea să își creeze un nou cont în momentul în care intră pe site, sau pot folosi o altă metodă de autentificare populară
    • Guest: utilizatorii pot alege să joace jocuri pe server pe baza unui guest account
  • Crearea de diverse tipuri de camere
    • Public: orice utilizator poate intra, atâta timp cât mai sunt locuri disponibile
    • Private: utilizatorii pot intra doar pe baza unei parole
  • Roluri de utilizatori în cadrul unei camere
    • Admin: utilizatorul care crează camera devine automat admin; dacă acesta părăsește camera se alege în mod automat un nou admin, din cadrul utilizatorilor cu rol de player; modifică setări cameră și joc
    • Player: număr limitat de locuri în funcție de joc; participă la jocuri în mod activ, obține puncte, poate câștiga jocul individual sau cu alți jucători
    • Spectator: participă la jocuri în mod pasiv, obține puncte și câștigă jocul cu alți spectatori, poate deveni player dacă sunt destule locuri
  • Afișarea de informații despre cameră
    • Classic: pentru navigarea în cadrul server-ului
      • numele și tipul camerei
      • numele admin-ului
      • număr curent utilizatori în cameră/număr maxim de utilizatori
      • jocul ales și starea curentă a acestuia (în desfășurare, lobby, etc.)
    • Extended: pentru când este selectată o cameră, se afișează în plus
      • listă cu utilizatori de tip player și punctajele acestora
      • număr spectatori și punctajul asociat grupului lor
  • Implementarea unui joc pentru demonstrarea conceptului

Propunere joc: Guess the password

Jocul va fi jucat în felul următor:

  • jucătorii încearcă să ghicească, fie individual fie pe echipe, o frază/cuvânt descrisă de o altă persoană
  • pot fi alese aleator fraze de diverse dificultăți (ușor, mediu, dificil) și trimise un număr din fiecare categorie, urmând ca persoana care trebuie să descrie fraza să aleagă una dintre acestea
  • persoana care descrie fraza nu are dreptul să folosească cuvinte din cadrul acesteia
  • există un timp limită pentru ghicirea frazei
  • se oferă puncte atât ghicitorului cât și persoanei care descrie în funcție de rapiditate și dificultatea frazei
  • poate exista un chat special separat pentru scrierea descrierii și introducerea de răspunsuri

Punctaj

80p implementarea sistemului:

  • 15p managementul utilizatorilor și al autentificării
  • 25p crearea și configurarea camerelor de jocuri, cât și afișarea de informații despre acestea
  • 10p managementul interfeței / layout-ului
  • 30p implementare joc demo

20p livrabile și documentație:

  • 10p documentație
  • 10p aplicarea metodologiei asignate

Bonus

Se va acorda bonus de 10p pentru cea mai bună implementare. Cea mai bună implementare se va stabili prin vot în intervalul laboratorului în care se face prezentarea (fiecare echipă are dreptul la un vot și-l poate acorda doar unei alte echipe; pentru laboratoarele în care există un număr par de echipe, va vota și asistentul de laborator).

Se va acorda un punctaj bonus de 10p pentru implementarea unui al 2-lea joc demonstrativ împreună cu un mod de a schimba între cele două din cadrul aceleiași camere.

Se va acorda un punctaj bonus de 10p pentru existența unui chat service.

Livrabile

Obligatorii și care trebuie prezentate:

  1. Demo al sistemului
  2. Cod (pe Git)

Alte livrabile la latitudinea evaluatorilor:

Livrabilele și metodologiile utilizate în cadrul proiectelor vor fi updatate în curând.

mps/proiect/proiect-2.txt · Last modified: 2021/12/13 11:37 by mihai_lucian.voncila
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0